duminică, 2 octombrie 2011

Recomandari de ,,teen pop''

   buna, cum am si stiut k o sa fie, am inceput-o cu data de 2...ieri Nutza a fost la mine la ,,pijama party'' marog pentru noi 2...am cumparat diferite otrave (chips-uri ,popcorn, dulciuri) si am stat pan la 2 de noapte la TV si apoi toata noaptea am ascultat muzica si abia inspre dimineatza pe la vo 5 am adormin.
   Ne-am sculat dimineatza cu o mutra de parca am chefuit toata noaptea si am inceput sa umblam prin orash la ,,cumparaturi'', am mancat o 3 inghetzate...mai pe surt am sa tin minte weekend-ul asta!!!

Acum ne intoarcem la blog, azi am schimbat fonul si designul pentru inceputul lunii, dar vreau sa va spun ca asta nu e schibarea pentru toata luna...vo saptamana doua vom vorbi despre muzica apoi voi schimba din nou tot pentru un alt tip de arta, arta plastica si apoi acea teatrala.

   Azi va fac niste recomandari de muzica ,,teen pop'' ce inseamna muzica de adolescenti adica Avril Lavigne, Miley Cyrus, Miranda Cosgrove... Apoi va pun 3 video cu 3 compozitii musicale la pian, nu le-as pune aici daca ar fi plictisitoare asa ca daca o piesa nu e interpretata de un interpret nu inseamna ca nui buna.

                                       PECOMANDARI DE TEEN POP

1. Miley Cyrus: Can't be tamed
                         Stay
                         When i look at you
                      


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu