joi, 5 aprilie 2012

VIDEO SELECTE DIN CONTUL MEU YOUTUBE!!!!

   Buna!!! In sfarsit scriu si eu pe aici... azi cum am zis pun video selecte din contulmeu youtube. Sunt diverse dar toate imi plac!!! Deci voi privitile poate vor ajunge si pe lista voastra selecta...
                                                                  lol, Apple face cupluri!!!


copilu asta ma sperie...la fel si gasca...da asta roscat e amuzant!!!


Da, Jacob arata dea dreptul fabulos!!!


LOL, daca ati sti cum e filmul parodia asta var scoate din sarite de ras


cel mai bun film de vreo data, de ce nu il arata la cinema???


bine zis, proba la mate chiar e un test imposibil!!! si chiar profesorii de la universitate stau bati pe jos...mama cata realitate in video asta


LOL!!! da asta cretz e asa tare...si Avril e super o ador!!!


ooo, cei simpatica!!!





ah ma doare si pe mine da e chiar funny... sa vezi cum altii is prosti (cu toate ca majoritatea sunt intamplari)


haha, ce dragalasi!!! vreau si eu unul!!! sau 2!! 3!!! 100!!!


aaa, ce voce si ce ochisori...ma topesc de dragasenie!!!


e adevarat l-am adorat pe Adrian Tutu, si piesele erau asa de bune! Chiar ma bucur ca a castiga.


e clar ca sunt mega fana a baietilor (si fata) sunt super petrecaretzi si muzica lor disco ma da pe spate. Exact ce-mi place!!!

ca sa stiti edin filmul ,,Monstru in paris'' si piesa mege minunat, canta o frantuzoaica(e clar) si canta super...acesta voce fina ma gadila urechi...

da...la minuta 2 am inceput sa vad cowboy venind spre mine...aici sa terminat cu yotubeul

cred ca e tare dragutz din partea ei ca a adus fetita pe scena...vocile lor sunt superbe mai ales inpreuna si stim ca Maria e o mare fana Gaga. Cu toate ca Gaga e inca satanista....

cantecul e vechi dar il ascult des

piesa asta e extra-cool si video tot! Nicole e tare bravo aici!!!

intr-un timp era cantecul meu preferat, era ca un drog p/u mine!!! il ascultam zi si noapte.... si inca o fac

este primul video ales in lista si primul cantec pe care il reascultam si reascultam de 10 ori pe zi...Bruno e asa mumusel...mereu mi-a placut chiar daca a avut prob. cu inchisoare...

cam asta e tot...adica mai am dar am cover-uri si parodii la piese care imi plac dar astea am sa le pun saptamana viitoare.

Maine nu trebuie sa ratati premiera filmului ,,nebunii detectivi''  in rolurile principale :Amanda si Cristina iar in cele secundare: 2 pisici, o doamna de pe drum si...un ciarsaf.

MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu