luni, 26 martie 2012

EU PE ROLE!!! YEEE!!!!!

   Buna, doe\amne de cat rimp nu am mai scris.... inca din vacanta!!! mi-am luat ptrebuie saralel cu vacanta de primavara o vacanta de scriere pe blog cu toate ca in fiecare zi intram pe aici sa vad cum sta treaba...
   In plus am multa treaba la scoala, sa-mi fac temelie sa fac proiecte sa invat pentru teste mai pe scurt am nevoie de note!!!
   Aproape toata vara viitoare am sa stau la bunici, si ziua am sa merc cu rolele si bicicleta...bicicleta mea e moarta asa ca am sa-mi iau una noua dar role am si imi place sa ies cu ele...cu toate astea am practica de 2 saptamani si o zi asa ca pan cand nu prea merge...
   Nu sunt profesionista, sunt o biata incepatatoare si totusi vreau sa vedeti cum schiopat pe role....

mda, prea cracanat, prea strans, prea intr-o pac. rte, prea aplecat etc. din toamna m-am cam dezvatat cu toate ca si atunci nu eram tare buna...sper ca pan la vara sa merg mai bine caci ador rolele!!!

nustiu poate nu am strans cat trebuie, poate e de vina un surub sau eu nu merg cum trebuie dar dupa asta  ma dureau atat de rau picioarele si am obosit de tot, inainte asta nu se intampla!!! ciudaaaat!!!

bine aici aveti cateva imgini cu mine pe role, in unele am pozat iar unele sunt doar momente funny!!!












in telefonul meu mai vechi am poze de toama (Septembrie)cand am venit cu rolele la scoala si m-am dat dupa lectii prin ograda...numai decat miercurea asta am sa le pun. Tot miercurea am sa pun ,,Fa-o cu mainile  tale- girly, cool box''
MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu