sâmbătă, 31 martie 2012

NICK MUSIC

   Buna!!! Ce zi minunata in care eu stau in casa plictisinduma si ascultand muzica...suna rau nu? Nuatiu daca o sa ies seara undeva dar acum e moarteaaa... azi va anuntz ca nu pun video cu toate ca am multe la rand....imi aduc aminte cand nu aveam deloc si puneam doar imagini di video din youtube, aveam putini cititori dar munceam mai mult decat acum. Era trist pentru ca imi pierdeam ziua descarcand chestii si punandule aici pentru nimeni.
   Acum vreau sa fac acelasi lucru. Azi intram un pic in arhiva muzicala a vedetelor Nickelodeon, anume Miranda Cosgrove, BTR, Victoria Justice si Emma Roberts

               Miranda Cosgrove






















                   VICTORIA JUSTICE













                       BIG TIME RUSH








           EMMA ROBERTS









                      jennette mccurdy












ok, aici am terminat. Maine aveti toata lista de video selectate de mine de pe youtube.... iar poimaine aveti ,,Fao cu mainile tale- super girly box'' 
                               MULTUMESC




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu