sâmbătă, 24 septembrie 2011

CEL MAI LUNG SI FUNNY MESAJ...

      Hello, am 5 zile de cand nu am scris si nu va ganditi k nu am scris k nu am vrut, chiar nam stat deloc pe net toata saptamana...doar un pic de pe mob!!!
   Ok, dar pentru a recupera portia de distractie care am pierdut-o tot weekendul aveti poze  si video funny...muzici cooool si bancuri.
         Nu am sa ma imprastii in 10 mesaje...vedetzi tot aici.
Iata planul
1. Video ,,hahah''
2. inca o portie de video cu muzici interpretate de pisici, vaci bebelusi si alti interpretzi funny.
3.Imagini amuzante
4. Bancuri.
     Nu ratatzi nimic, si pentru k am atata de scris vreau sa fac un experiment. Aici scriu ora cand am inceput s scriu mesajul si la urma ora cand am terminat sa cutreer netu in cautare de bancuri video imagini si alte chestii pentru voi....voi sigur ca veti citi asta cand va fi publicat dar vreau s stiti ca sunt gata sa imi sacrific timpul in care puteam stau pe odnoklassniki pentru a va distra pe voi....11:46
                                           V I D E O           F U N N Y !!!!!!!!!!!



\



Asteas din planeta Moldova acum trecem la muzicutza....


F U N N Y   M U S I C   V I D E O














Sper ca vau placut, mie una miau plakut la nebunie...
acum continuam cu imagini pe care ca s le aduc la voi treb s le caut s le descarc s le adaug s sa le public...dar tinetzi minte de cand am inceput (11;36)







asteas imaginile care vi le-am pregatit 

B A N C U R I 
cu toate k internetu are o mare criza de bancuri bune am gasit cateva pentru voi

1. Un barman la medic:
- domnule doctor, ieri un client a comandat
un pahar de coniac, a baut coniacul
apoi a inceput sa manance paharul lasand piciorusul
paharului, credeti ca era nebun?
-  sigur, piciorusul e partea cea mai gustoasa!!!

2.Sa dus iepurasul la magazin si intreaba: 
                                 -Plăcinte cu varză aveti? 
                                - Nu! 
                              Mege iepurasul la magazin a doua zi nu au placinte, merge a  
                               treia:                    
                               -Plăcinte cu varză aveti? 
                               -Da! 
                               -Fu CE Nu-mi plac !


             Acum vreau sa va scriu cateva bancuri scurte shi dragutze.....



-Stii bancul ala cu iepurele in baie?
-Nu!
-Nici eu, ca usa era inchisa.




-Mami! Tata iar s-a imbatat!
-De unde stii?
-Barbiereste oglinda din

                                                            

                                               
                                                    DOI BETIVI IESIND DINTR-O BERARIE:
                                                   - BA, AM UITAT SA MA PIS!
                                                    - NU-I NIMIC, TE INVAT EU.

                      


OK, aici am terminat vedetzi si singuri cat e pra (marog dak cititzi acum) e 12:53 am mai mult de o ora de cand stau pe blogger dar numi pare rau.
Maine mai adaug vo ceva
MULTUMESC!!!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu