joi, 15 septembrie 2011

   Soooorry k nu am scris de mult...am ore de dansuri si franceza si cate 7 lecti si is plina de lucru!!!\
Azi voi schimba un pic programa ,,un personaj funny pe zi'' si va impartasesc niste glume soooper...

1. O blonda laauto service:
   -Buna zioa, am uitat cheile in masina si nu pot sa intru
   - Dar ati lasat geamul maacr un pic deschis?
   - Da cred ca am lasat..
   - Pai atunci luati un carlig lung si scoateti cheile pe geam
    Blonda iesi si peste cinci minute intra un client  razand in hohote, sa-si spele masina
     - De ce radeti asa domnule? ce ati vazut?
    -  Cand veneam la voi am vazut o blonda cum incerca sa-si scoata cheile din masina cu un carlig pe geam
     - Si cei asa amuzant, oricui i se intampla
     -  Pai nu ca alta blonda sedea in masina sii spnea ,,mai la stanga, mai la dreapta''

2.  O femeie la medic:
     - Donule doctor ce sa fac sotul meu isi doreste foarte mult copii dar nu poate face...
     - Pai draga doamna luati-va un amant...
    Femeia a luat 3 amanti si ia chemat pe toti in aceeasi zi.
     Zrrr!!! suna cineva la usa, e primul amant. Il hraneste, ...
     Zrrr!!! Suna altcineva la usa
     - E sotul meu, intra in sacul asta si daca da cineva cu picioru sa faci cot-co-dac!!!
     Intra amantul 2 il hraneste, ... Din nou cineva suna la usa.
     - E sotul meu! ia repede inca un sac si il da, intra in acest sac si daca da cineva cu piciorul fa ga-ga-ga
     Intra al treilea barbat il hraneste, ... si din nou suna soneria.
     Femeia il baga intr-un sac fara sa reuseasca sai mai spuna ceva deschide usa. Era sotul!!!
     Sotul intra in casa se uita in jur, vede trei saci. Bate cu piciorul in unul
       - cot-co-dac, cot-co-dac
       -  ce e draga in sacul asta?
       - Am cumparat eu gaini. Bate in al doilea se aude:
       - ga-ga-ga, ga-ga-ga
       - Ce e femeie in sacul asta?
       - Am cumparat gaste. Bate intral treilea si...:
       - Shii wai nu vez k aishia s cartoafi!!!

3. O femeie suna la radio:
    - Alo buna ziua am nimerit la radio 102?
    - Da doamna vreti sa faceti o dedicatie?
    - Dar suntem in direct?
    - Da doamna
    - Si ne aud si cei de la supermarket
    -  Pai da...
    - Ionica dragu mamei nu cumpara lapte, a luat tata....

4. Un student a raspuns corect la toate intrebarile din testul oral dat de profesori, chiar si la cele suplimentare...Profesorul enervat ca orice nar intreba elevul stie in intreaba
   - Mai Costica, ia zimi daca ai merge pe drum si ai gasi un sac cu bani si unu cu minte pe care lai lua?
   - Pe cel cu bani...
   - Da, se mira profesorul, da eu pe cel cu minte...
   - Pai domn profesor, fiecare cu ce nare...

5. Ionica e de o parte a strazii si Costica cu o undita in mana de alta parte...pe strada ambuteiaj.
   -  Wai Costica, te duci la peste?\
   -  Nu, ma duc la peste...
   - Aaa, da eu credeam ca te duci la peste...

    Asteas care le stiu eu dar iata si unele de pe net...

Banc:Un om avea un papagal care injura. Intr-o zi exasperat, il inchide in camera. Nimic, numai porcarii ii ieseau pe gura papagalului. Il inchide in sifonier. Si mai rau. Il inchide in congelator. Dupa un minut tace. Deschide omul usa congelatorului. Papagalul zice "Va rog sa acceptati scuzele mele pentru neplacerile provocate, va sigur insa ca nu se vor mai repeta!". Omul sa cada pe spate, nu-i venea sa creada. Tot papagalul: "Apropo, doar asa, de curiozitate:gaina cu ce a gresit?"



Ce face un primar emo ? Pune bordura noua si apoi plange ca trebuie sa arunce bordura veche.



Intra iepurasul in bar si spune hotarat:
- Cine-i cel mai tare de-aici?
Dupa cateva secunde de liniste nedumerita se ridica leul:
- Eu!
- Vino aici langa mine! Si acum: cine-i al doilea cel mai tare de-aici?
Se ridica ursul:
- Eu!
- Vino aici langa mine!
Acestea fiind spuse, iepurasul, aflat intre leu si urs, se umfla si zice:
- Cine se pune cu noi trei?

Tipurile de salarii din Romania:
Salariul Ceapa: il vezi, il iei in mana si iti dau lacrimile.
Salariul Nenorocit: nu te ajuta la nimic, doar te face sa suferi, insa nu poti trai fara el.
Salariul Dietetic: te face sa mananci din ce in ce mai putin.
Salariul Ateu: te indoiesti de existenta lui.
Salariul Magic: face cateva miscari si dispare.
Salariul Furtuna: nu stii cand o sa apara si nici cat o sa tina.
Salariul Umor Negru: razi ca sa nu plangi.
Salariul Prezervativ: iti taie pofta.
Salariul Impotent: atunci cand ai mai multa nevoie te dezamageste.
Salariul Menstruatie: vine o data pe luna si tine 4 zile.


Mine poinaine voi completa lista chiar aici ( nu voi adauga mesaj nou dar voi edita acest mesaj adaugand mai multe aici)
  MULTUMESC!!!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu