marți, 19 iunie 2012

LOL, o fac pe beata!!!!

   Bunaaaaa!!! Numai ce am ajuns acasa de la bunici la Bacioi si sunt atat de fericita sa va scriu!!!! Peste o ora am franceza, iar acum ma uit la America's next top model. Apropo de ziua ei mama a primit iPhone 4s iar eu asa pur si simplu...ca uin bonus....Blackberry curve 8520 exact cum il aveam doar ca alb....
nu am poza cu el dar uite una de pe net so aveti ca model....
acum VIDEO!!!! si am ceva special....filmat la bacioi.....o sa ma vedeti cum o fac pe beata/....serios....si imi iese bine....si real....:))))



mda, iak asha,,,,,ei ia spuneti nu mia iesit bine??? eu cred ca excelent!!!  Ei bine, poimaine vin cu STIRILE WC si cateva provocari pe care le-am filmat cand jucat adevar sau provocare....
MULTUMESC


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu