miercuri, 6 iunie 2012

murind pe role

   Buna, o doamne cat de dor mia fost sa scriu pe blog mai ales ca acum asta devine interesant luand in vedere ca am multi vizitatori si ca e vara si am multe chestii cool sa va arat si multe video amuzante si nebunatice (in stilul meu desigur) Da, cum am spus e vara, in sfarsit acasa, fara teme si probleme (pentru voi, pentru ca eu inca mai am franceza adaugator in fiecare zi cate o ora jum.) vara totul se schimba....nu numai prietenii si iubitii ci si dispozitia si visele si dorintele. Eu de exemplu ma simt minunat la capitolul dispozitie si sa stiti ca am planuri mari pe vara. Maine am sa va scriu in detalii ce planuri am pentru vara si ce oferte BUBLEPOOF va asteapta. Acum insa o sa vedeti cateva video ca sa intelegeti cum am inceput eu vacanta...

Pentru inceput un video filmat mai demult pentru telefonul meu pierdut Blackberry...

acum ca sa stiti nu mi-am mai gasit telefonul si sunt atat de trista....dar nu voi lasa ca asta sami strice vacanta si stiti ce, mam gandit sami vand telefonul Nokia x3-02 ca sami cumpar Blackberry curve 9300 cu corpus special comandat verde deshis cu negru (am o slabiciune pentru verde) si sa va spun de ce sunt gata sa schimb un Nokia pe un Blacks...]
1. Netul e mai bun
2. e mai usor de scris mesaje pe tastatura
3. imi pot scrie cartea in timp ce merg in masina sau alte locuri...(pentru ca accepta documente)
4. pot privi seriale pe el
5. arata super cool
si cel mai important
     NUMA LA BLACKBY IMI MERGE USB-UL ASA CA DACA NU O SAMI CUMPAR UN BCK NU O SA POT POSTA NIMIC PE BLOG (si nu o sami pot descasca muzica si video de pe youtube)


    acum aveti un video care lam filmat deodata cum am ajuns acasa dupa ultimul sunet...

deodata cum mama si tata au plecat la grecia (de sambata trecuta) am plecat la bunica.... unde nu am avut sa fac altceva decat sa stau de vorba cu prietenele mele de acolo....
sa vedeti ce altceva facem noi pe acolo.....


totul pare minunat nu? dar sa vedeti ca mai departe....


vedeti? trist nu? intradevar totul a inceput wrong... dar apoi totul a inceput sa se schimbe spre bine....



iar acum...barabannaia dropi....ceea ce ati asteptat sa vedeti si ceea despre care am scris pe status....


stiu ca arata ca o vale simpla si nu e nimic periculos dar cand iti cad pietrele sub roti nu poti sa inapoi....miam facut atatea bataturi la picioare. si ma dor atat de tare muschii....cred ca nu voi mai lua rolele in bacioi niciodata.
Acum vedetio pe cucoana cealalta cum se da de moare.....

mda, e adevarat ca in unele cazuri tipam numai pentru drama (sper ca nu sa observvat prea mult) dar cu camera in mana si tinando pe Jasmina chiar mia fost greu.....

ok, maine deja va scriu in detalii planurile mele pe vara si ofertele bublepoof.
MULTUMESC





Un comentariu:

  1. e clar ca comentariile jasminei in videoul unde eu ma dau pe role sunt mai importante decat insusi situatia si principalul ca nici numi dadeam seama ca ma facea debila.... by the way a fost a aventura cool care eu azi peste jum de an o privesc simi place ce vad.... ah ce timpuri bune, abia astept vara viitoare

    RăspundețiȘtergere