joi, 7 iunie 2012

Palnuri pe vara si oferte bublepoof

   So, buna! Azi v-am promis ca o sa va povestesc toate planurile mele pe vara si toate ofertele BUBLEPOOF. Mi-am dat seama ca a zice ofertele nu e prea corect in cazul meu, eu am sa va zic despre ceea ce am sa pun eu vara asta pe blog. Sa stiti la ce sa va asteptati. In cazul meu sa va povestesc asta nu inseamna sa stric surpriza si sa va daiu un motiv pentru care sa intrati toata vara.
   Deci sa incep...(apropo nu stiti cat ma bucur ca trebuie doar sa scriu si nu sa astept ore intregi pana se incarca un video)
Planuri pe vacanta...///


Iunie:
Pai, pentru ca toata luna o sa am franceza adaugator nu voi putea pleca nicaieri din oras asa ca toata luna voi sta in plicticosul Chisinau. Ei si? Partea buna e ca o sa ies mai desc cu prietenele cutreerand strazi si parcuri, voi pleca la cinema la mall la pizza etc. Voi privi multe multe filme si seriale si voi citi multe reviste!!!

Iulie:are
In luna asta deja voi fi libera de franceza si chiar de la inceputul lunii voi pleca cu sormea Lera la tabara. Dupa ce ma intorc imi vind telefonul si-mi cumpar altul (Blackberry) imi repar iPodul Nano imi umplu de muzica iPodul shuffle (deci oficial devin o tehno girl) apoi imi iau rolele si bicicleta si ma duc la bunici la bacioi pana la sfarsitul lunii.

August:
Uite a am ajuns la ultima luna si eu m-am intors din Chisinau (doamne de ce vb ca la trecut ink nici iunie nu sa terminat) So, in luna asta in sfarsit ma duc la mare, la Grecia. (promis o sa postez video de acolo) dupa ce ma intorc cu valiza plina de cumparaturi doar atunci pot sa spun ca am avut o vara perfecta! Dupa asta ma duc deja sami cumpar rechizite p/u scoala.....

Ei, uite asta a fost tot. Sper sa fie exact asa cum mi-am planuit caci dupa mine suna super....
Acum insa trecem la faza 2...

Bublepoof prezinta...///
Acum serios nu stiu de ce mereu spun chestii de genu' ,,Bublepoof prezinta, intrati pe bublepoof, doar pe bublepoof" De ce dara am mai numit blogul ,,All is fine''? Hmmm.... nustiu, poate sa schimb denumirea? o sa ma mai gandesc acum insa sa va povestesc ce o sa gasiti aici vara asta...
1.Multe multe video scurte din viata mea si foarte amuzante
2.Mai multe filme originale bublepoof production
3.Video de pe youtube si muzica pentru a va ocupa timpul liber
4.Calaroeii la SCOALA in timpul verii
5.Video cu mine de la bunici
6.Video speciale de la mare....(ooo asta va va placea)
7.Video de la tabara...
8.Video in care va arat telefonul si hainele mele noi :)
9.INTERVIURI de la ptietenii si parintii mei

si multe multe alte chestii....
Deci nu suna toate incitant? eu in locul vostru as arde de nerabdare.
Pai acum hai pa k vreau s ma uit la next top model....
MULTUMESC


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu