miercuri, 25 iulie 2012

8 video alese de pe youtube+ o sceneta super amuzanta cu un doctor samnitelinii

   Buna, sorry k cateva zile nu am scris,ieri am fost prea ocupata,. am fost la shopping...am cumparat o pereche de ghete de vara, o camasa in patratzele, o cosmeticika, o pereche de sorti, o fusta....in restul zilelor am fost la bunica
   Azi iar nu am ce face si amhotarat sa  pun videourile mele Noi preferate de pe youtube (zic noi pen k am mai pus o data asa o tema)...
Deci iata ce priveste Mandy Erhan deobicei pe youtube....
pentru inceput ceva despre serialul meu preferat GLEE



acum o versiune a  cantecului popular BARA BARA BERE BERE


acum 2 cantece sooper....




acum un video cool (intrun fel) cu cantareata mea preferata....


acum un video tare amuzant, o parodie a lui gaga


ok, pentrumaine am alte 8 video iar acum un video de la tabara
unul special de cool si amuzant...da, de la detasamentu nostru, ce e mai bun......

Un comentariu: