marți, 17 iulie 2012

Prima postare de dupa tabara

Buna, ce mai faceti? eu cum am promis azi pun niste video de la concursurile de seara de la tabara, sa vedeti ce copii talentati sunt in Sadova! Jali k nu am filmat camerele, detashamentele si ocupatiile (avea sa arat ciudat in plus imi era lene) pana cand am sa va scriu denumirea si deviza detasamentelor 3(unde am fost eu), 4 si 6, Celelalte au devize levii pen k acolo sunt grupele mici(sunt pe rusa si am sa le traduc pentru ca am multi vizitatori din romania...)

Detasament:3
Denumire Haos
Deviza:Haos nash deviz po jizni, v jizni mi vsegda kaprizni, oceni liubim bezpridel, nam poreadok nadoel
           Haos e deviza noastra in viata, caci in viata mereu suntem capriciosi, iubim dezordinea caci ordinea                        
           ne-a saturat
tot detasamentul nostru a avut o denumire si deviza amuzanta...
Denumire:Playboy
Deviza:Sdelal dela, pomoi tela
           Ai facut treaba, spala corpul


Detasament:4
Denumire:Batoni (franzele)
Deviza:slishni krichi slishni stoni, eto v laghere batoni
           se aud strigatele si aplauzele caci astea in tabara sunt franzelele (lol)
tot detasamentul 4 mai avea o denumire si deviza amuzanta...

Denumire: Gazmeas(gazcarne)
Deviza: (se canta pe melodia de la ole-ole-ole-ola) gazmeas,gazmeas,gazmeas,gazmeas. Vi measa mi gaz
             Gazcarne, gazcarne,gazcarne,gazcarne...voi sunteti carnea noi suntem gazul (suna ciudat nu?)


Detasament:6
Denumire:Utki (ratuste)
Deviza:Stobi utok pobediti nujno iojeka roditi, esli iojeka radish, vseoravno ne pobedish
           Ca sa invingi ratustele treb. s nasti un arici, daca nati un arici oricum nu castigi (wow a rimat)


mda, cum vi sa parut?mie imi plaaac!!! acum cu video, azi am 3 video de la tabara iar de maine pun cate un video filmat proaspat de aici din oras si cate unul de acolo, deci pana la sfarsitul lui iulie le terminam...in ultima zi o sa va arat cea mai haioasa si cool sceneta din tot timpul (desigur jucata de detasamentul nostru)
lol, fetele se temeau sa nu se faca de rusine din cauza rolului de bunicutze dar sau facut pentru ca au loozerit...cu toate ca ideea a fost cool


bravo baiatu, cu toate ca miscarile se tot repeta,si repeta, si repeta...si cu toate ca costumu e de dansuri in pereche....


ce idee frumoasa si romantica...da cartonu ala chiar dishovo viglidit, si cand ala a cazut eu credeam k sa intamplat sluciainii slucii dar pahodu era po stzenariu...

ok, maine vin cu un video (nustiu ink ce video) si cu unul de la tabara sii cu detalii despre cum petreceam acolo timpul, cum noaptea fugeam cu fetele la baieti unde beiam capuccino si stateam pan la 3...lol...
MULTUMESC






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu