luni, 16 iulie 2012

sorry

Buna, stiu ca probabil sunteti foarte suparati ca nu am mai scris de la inceputul lunii cand vam promis atat de multe, asa sa primit ca deodata dupa tabara mam dus la bunica si abia azi mam intors...pecealika...dar tot interesant abia vine, de maine am sa incep sa pun video de la tabara, nu am filmat mult dar am filmat toate prezentarile cool la concursurile seara si am sa va pun cate un video pe zi ca bonus la video care am sa le mai filmez acum in oras, caci eu am venit si cer adrenalina urbana...chiar de maine ma duc la film sila MCdo poimaine ma duc sami iau niste haine apoi vreau sa plec la 5d si ink cate planuri...iar voi tot veti afla de aici....pe bublepoof....totul incepe de maine caci azi sunt foarte obosita e tarziu si treb sami incarc telefonul....poooop dulce
MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu