sâmbătă, 8 septembrie 2012

Hai sa cautam prin geanta mea de scoala si sa vedem ce am in cutia cu amintiri

   Buna, ca de obicei am lasat blogul asta pe o luna fara a da semn de viata...dar, promit ca de acum inaecheinte nu o sa mai fie asa! seios, daca totusi am inceput anul scolar cu lucru ar trebui sa ma intorc la vechea programa de 1 postare pe 1/2 zile
   Apropo daca va intereseaza vreau sa fac un fel de anunt despre noul meu blog, o sa fac numai o data pentru ca e mai mult personal decat public si pe el scriu poezii povestiri intamplari din viata, postez poze si video care imi plac....
mandye-dreams.blogspot.com

ok acum, am cateva video pentru voi ce le-am filmat alaltaieri cand mi-am adus aminte de All_ia_fine si mia venit pofta de filmat.



ok asta este tot. maine o sa pun pe blog video cu lucrurile comandate de mine pe site-ul nou de haine si bijuterii online care l-am gasit si un video filmat mai de mult care tot uitam sa il public...e unul taaaare amuzant
acum ma duc sa ma uit la o comedie...da acum la ora 23
MULTUMESC





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu