luni, 10 septembrie 2012

Stuff i wanna buy si un video in care ma hlizesc PREA mult

   Buna, cum vam promis scriu zi dupa zi...principalu sa reusiti sa cititi! Azi am avut atatea teme...si testu asta la mate...vai de mine!!!! sper ca voua va merge mai bn....
   Deci, am zis ca o sa pun 2 video primul unde va pov despre un site care mi la dat o prietena de unde pot comanda chestii.....
acelasi video l-am postat si pe mandye-dreams.blogspot.com
so....here it is....

ok si acum....barabannaia dropi.....un video de vo jum an in urma pe care l-am filmat cand cristina a venit la mn.... unul in care poate ma hlizesc prea ult ceea ce va face ca si voi s muriti in hohote....

LOL sorry dak ati cazut de pe scaun si vati ranit....ok, maine pun video unde o sa spun ce se afla in cutia aia violeta si misterioasa de care vorbeam intrun video precedent
MULTUMESC



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu