joi, 13 septembrie 2012

IN SFARSIT AFLATI CE E IN CUTIE!

   HI5!!! karoci inainte sa postez videoul pe care l-am promis cu raspunsul la ce se afla in cutia aia si cine a castigat vreau sa va spun. Multi au incercat sa-si faca un blog ca mine si mau rugat sa-i ajut sa o faca la care eu nu le-am refuzat pentru ca eram sigura ca nu o sa le iasa ca la mine si ca nu o sa fie la fel de popular si cool ca al meu, si asa si a fost =D. Unii chiar au vrut sa-mi copie diresct ideile aplicandule la dansii si ce a iesit din asta? DERIMO. acum vreau sa ma rad in public de cei care cred ca pot fura idei si sa le continue ca fiind a lor dar nu le iese nimic pentru ca NU AU IMAGINATIE.
Si daca totusi am inceput sa-mi ies din modestie vreau sa FELICIT CLASA A 5-A B CU OBLOMU LOR EMORM DE A INCERCA SA MA COPIE si in special pe cineva de la ei care m-a sunat si a zis ca-l cheama Cristi si ca Cristina ia dat nr meu. Nu o sai spun numele dar acum bietul...bietii(pentru ca au fost mai multi) fug de vai de ei pe colidoare cand ma vad caci eu deodata iam depistat si le-am scris sms k sa li se inmoaie calcaiele cand trec pe colidoare singuri...in orice moment se poate intampla ceva tragic.
   OK acum videoul////
ce? nu va asteptati la asa povorot sabitei?> in orice caz Madalincik felicitari....cum am promis poza ta sau a ta cu mine va sta la mn pe glavnaia....
Acum treb sa-mi iau adio ca serios vb inca mai am teme.
MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu