duminică, 30 decembrie 2012

Blogging bussines

  Oamenii care copiaza ideile altor oameni nu sunt indestul de dezvoltati intelectual incat sasi inventeze propriile idei. Ca sa fie clar blogul bublepoof.blogspot.com isi continue activitatea iar bubllepoof.blogspot.com nu este decat o copie nereusita cu articole copiate din alte surse ce nu va ajunge niciodata la popularitatea celui descris anterior, deasemenea declar oficial ca persoana din urma acestui blog nu are nici o valoare pentru mine si nici blogul sau pentru societate.

Asta este statusul meu de pe odnoklassniki, si vreau sa ma explic. Am aflat de curand ca o persoana pe care o pot considera fana obiciala a blogului meu a facut un blog care cu toate ca are continut cu totul diferit de al meu si indeobste e dintrun alt domeniu, are denumirea exact ca a mea cu exceptia unui l ce nu face mare lcuru.
Ideea principala e ca nu inteleg un lucru: de ce sa te injosesti atata incat sa copiezi pe cineva si inca acel lucru sa nu merite a fi copiat, adica serios, cuvantul bublepoof e atat de cool incat sa trebuiasca copiat? Nici mie nu mi se pare asa.

De la inceput normal ca am fost enervata dar apoi miam adus aminte ca nici o persoana din cele pe care le cunosc nu au rezistat in blogging bussines cat am facuto eu de aia si blogurile lor au suferit esec cat si ideile lor de a ma copia.
Anul trecut un copchil de a patra a incercat sa ma copie furandumi ideea de ,,stiri wc,, singura problema pe care nu a prevazuto era ca nu avea pe cineva cu cap ca sai inventeze si insusi stririle nu numai denurirea de aia a ajuns la rasul lumii fiind numit copiator si inca unul care nu stie sa copie.

Intral doilea rand miam dat seama ca cum nar incerca biata fetita ce a facut inofensivul gest, sia copiat idolul, sa isi supremizeze blogul oricum niciodata nu va ajunge la popularitatea acestui blog pentru ca daca in primele zile a strans cu greu 500 mai departe o sa se zbata pentru o suta. Si totusi lumea citeste blogul ei penteu ca chiar sunt articole nteresante faza e in aia ca si ele sunt copiate de pe alte siteuri ai aici no sa ezit sa rad public pentru ca chiar e absurd.

Si in ultimul rand acum sunt linistita, si zic ,,lasa sa se bucure biata fata ca macar are de la cine copia si nu tre sasi frece capusorul sa caute singura denumiri,, in p,us o prietena dea mea mia zis:
      - nu tre sa iai copiala ca pe un lucru rau, asta inseamna ca oamenii iti apreciaza munca si vor sa fie ca tine, adica tu esti mai bun ca ei si ei vor sa te imiteze

La care eu iam raspuns:
         -Eu is buna si apreciata iar ea e ,,nedezvoltata intelectual destul incat sasi inventeze propriile idei,,. Sunt multumita.

Deci concluzia: mai bine decat sa va injositi si sa copiati dans o impresie rea lumii mai bine va puneti creierul in miscare si inventati ceva a vostru ca doar atunci o sa va iasa bine. ;-)

2 comentarii:

  1. Taci te rog frumos, ca eu nu am copiat blogul tau, nici nu am realizat ca am luat denumirea...
    Si ca sa mai adaug ceva Nu copii nici un articol, sunt toate ale mele... Nu trebuia sa faci acest gest... Ei si? Eu in o saptamina am strins 500, da tu ce???

    RăspundețiȘtergere
  2. tu nu ai copiat blogul numai ideea de a face unul si denumirea acestuia, si sa fim seriosi nu ai realizat? huh? nu cred ca bublepoof e un cuvant care il intalnesti la tot pasul ca sal scrii din greseala.si eusaptamanal am 420 dar in prima saptamana am avut mai multi ca in prima saptamana blogurile noi apar pe pagina principala blogger si pe ele intra toti utilizatorii blogger daia is mai multi si 200 din cele 500 de vizionari sunt de la oameni necunoscuti care o data ce au vazut ca nu inteleg romana no sa mai intre niciodata, iti zic din propria experienta mai departe o sa fie greu si ceea ca peste 2 ani blogul continue sa aiba vizitatori fara ca macar sa scriu eu ceva in el ca daca observi de mult nam mai scris asta e un succes veritabil

    RăspundețiȘtergere