duminică, 30 decembrie 2012

Minune!!!!!

Uite ce am gasit! Un app cu blogger pentru iPad, ma gandeam cand o data o sa le dea in cap la cei de la Apple ca tre sa faca si ei ceva pentru bloggerii disperati care nu puteau sa scrie pan acum decat in for at text, dar ce e mai important, imagini, video, nothing.
Cand inca nu-mi cumparasem ipadul ma gandeam o sa stau pe plaja si o sa scriu peblog ce bine mi-e sau o sa fac un video la scoala in timpul lectiilor si chiar atunci o sa-l postez...si....mare mi-a fost dezamagirea.
Acum insa un miiiiic progres, pot sa pun imagini, e ceva!!! Pana sa se gandeasca aia ca oamenilor le trebuie si video o sa suportam un pic si asta...
By the way daca am blogger pe ipad si ipadul mereu cu mine inseamna ca intrati cat mai des aici ca o sa aveti ce sa cititi...
Acum eu va spun la revedere si va las cu niste imagini proaspete de descarcat

Nustiu daca imaginile sau pus mai sus sau mai jos ca eu nu pot vedea dar uitativa ce imagini va mai asteapta pana la sfarsitul vacantei
- craviunul la mine acasa, suveniruri, decoratiuni...
- multe imagini cu keep calm
- imagini cu fantasy girls
- mai multe imagini cool de descarcat
- imagici amuzate cu poante si texte funny

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu