luni, 31 decembrie 2012

Ma birthday

Salutare tuturor si cu anul nou!!!!!
,,today is my day, asta seara toate familiile din lume imi vor sarbatori ziua de nastere, ceea ca sarbatoresc anul nou e doar o iluzie....,,
As vrea sa cred asta, sa am o dispozitie perfecta si o zi perfecta, insa, uitema in fata ipadului din nou ca in orice zi de vacanta cautand ceva interesant sa nu ma p,ictisesc, pur si simplu nu pot fi fericita.
Peste jum de ora ma duc sai cumpar un cadou verisorului meu apoi vin acasa privesc spargatorul de nuci pe dvd apoi mai fac ce mai fac, apoi ma culc sa dorm ca noaptea sa numi fie somn, apoi mama imi face coafura mumoasa si ma duc la rudele mele. Si uite asa. Poate nu suna tare rau dar oricum cand sarbatoresti doua sarbatori deodata vrei ceva mai special....ceva de ce eu nu am parte, ca in fiecare an :-(
Ei bine, tot neavand ce face am facut cateva poze prin casa....ia sa le vedeti...








































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu