miercuri, 2 ianuarie 2013

Munca da roadele succesului

Sunt prima bloggerita de la noi din scoala, blogul meu il citesc si persoane care nu ma cunosc, ma opreac pe coridoare ai ma intreaba cand mai pun video noi, sau pur si simplu zic ca le place si as vrea sa va povestesc cu ce am inceput ca sa stiti ca nu am ajuns aici asa usor, Imi aduc aminte prima sapramana de blogging, defapt da sa incep de la prima zi.

Am mai incercat o data sa-mi fac blog dar m-am oprit la ceea ca nu stiam cum sa scriu mai departe postari.
Acesta l-am facut cu un scop mai serios ca primul, de aia m-am ocupat mai intensiv de studiarea bloggerului si am gasit reteta unui blog ideal. Am ales sablonul, aspectul, am aranjat totul (caseta pentru mesaj, pentru titlu, pentru arhiva...) am pus tot felul de glecustele ca de ex panoul cu video de maisus, imaginea din dreapta si pestisorii mai jos de imagine, am ales culorile, tipurile de scris a titlului si a mesajului.
Dupa ce blogul era gata, m-am ocupat de reclama, am postat adresa si pe odno si pe youtube si pe skype... Chiar am trimiso individual la toti, de cateva ori....
De la inceput totul mergea ok ca aveam aveam multi vizitatori, dar, cum sai fac sa ramana vizitatori? Sa nu intre numai o data si gata. Trebuia sa ii interesez, si cu ce poti sa interesezi daca nu cu continutul blogului?
Tin minte de ca de inceput, blogul meu avea un subiect nou in fiecare suna, atingeam cele mai bune subiecte, cele mai atractive, de la arta la girly subjects, de la amuzament la creatie.... Descarcam in fiecare I zeci de imagini pe propriul calculator, revedeam zeci de video...fiecare il comentam.
Cea mai mare popularitate insa a ajuns cand am inceput sa pun video cu toate ca e munca mult mai usoara decat sa stai si sa incarci imagini. Puneam video cu stirile wc, filme originale bublepoof si vlogging adica video din viata mea, si totul mergea ok, simi placea asta.
Am avut afacere si cu elevi de a 4a, am filmat in cele mai stranii locuri, am facut cele mai nebune chestii in cel mai nemormal fel...

Acum sa vedem rezultatul
- blogul meu este citit de mai mult de o suta de oameni din america, romania, moldova, de mai mult de 50 de oameni din italia, grecia, germania si cateva zeci de oameni din alte tari ale europei.
- stiu ca am numai un fan, stefy care sa insctis pe blogul meu, unul singur oficial, in rest miam dat seama ca am mai multi decat miam imaginat, minimumul de 60 persoane pe zi e dovada
- sunt mereu oprita pe coridoarele scolii si intrebata despre blog sau pur si simplu primesc complimente si pareri care nus deloc rele, chiar si persoanele care nu le cunosc imi spun ,,hei, klasnie video,, chiar si verisorii mei cu care ma vad numai la paste si cracihn...
- fara ca sa ma chinui sa postez ceva am zilnic zeci de vizitatori din toate colturile lumii si de pe tot felul de tehnologii, de a calculatoate normale cu windows, linux...pana la ipaduri, iphoneuri si androiduri, chiar si nokia. De pe mozila de pe explorer de pe chorme de pe safari
- am comentarii de la fete din romania care imi scriu ca am gusturi bune si care imi cer sa le ajut cu ceva pentru ca au incredere in mine...
Si ultimul rezultat, cel mai important:
Sunt multumita de sine, de ceea ce am facut, cred ca scopum mia fost realizat cu succes si acum pot muri in pace :D

Ok, sa stiti ca nu ma opresc aici, scopuri mari hu am dar vreau sa stiti ca ne apropiem de 10.000 vizionari si daca vreti sa fiti milostivi si sa ma ajutati un pic, intrati cat mai des aici, o sa aveti imagini cool de descarcat pe calculatorul sau telefonul vostru, noutati, si daca o sa imi meatga netul, numaidecat video ca am o droaie gata pentru postat,

Iar acum, popularul MULTUMESC de incheiere pe care mereu il scriu la sfarsitul mesajelor, pentru ca chiar va multumesc ca sunteyi cu mine si fara sa stiti ma sustineti enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu