marți, 8 ianuarie 2013

Poze cu poante, partea a doua.....

Buna! Azi m-am sculat dimineata pentru ca ieri m-am culcat devreme, normal ca din greseala, adica ca consecinta dupa ,,ma duc sa stau un pic culcata,, nustiu cine mi-a stins lumina, mi-a scot hainele de casa si mi-a desprins parul, habar n-am, asa cum mama nu stiecine azi dimineata a stins televizorul. Ciuuudat.
Ba mai mult, eu cu mama tot incepem sa ne iesim din minti, eu am deschis usa de la cuptorul cu microunde asa, fara motiv si mama a apRins lumina la mine in camera, tot fara motiv.
Pe la 12 ne-amdus la mall sa-i luam surorii mele cadou de anul nou, dupa o lunga imblatura colo-coace i-am ales o scurta violeta de la adidas si casti pentru ipod-ul ei nou de la bomba, panasonic.
Acum sunt acasa si mii tare tare foame, ce o sa fac pana seara? O sa-mi spal capul! O sa mai citesc un pic din ,,singur in fata dragostei,, pe care n-am terminat-o pan acum cu toate ca trebuia, o sa privesc un episod din serialul meu preferat si o sa m culc devreme (pe la 23) ca maine la scoala...mda, ce mi-a fost dor!
Ei bine stiu ca si voi sunteti tristi din cauza asta de aia am sa incerc sa va ridic un pic dispozitia cu o noua portie de imagini cu texte amuzante...l





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu