marți, 8 ianuarie 2013

Christmas present

Hey, salutare!!!! Va felicit cu Craciunul pe vechi si va doresc sa il petreceti cat mai bine cu cei dragi si sa va aduca caldura in casa si in suflet!!!
Eu una nu stiu cum voi petrece Craciunul, azi m-am sculat la 12:30 si cum m-am sculat in casa agitatie si miros de bucate, nici n-am reusit sa iau micul dejun ca deja m-am vazut facand curat prin casa, peste o ora vin bunicii mei din partea tatalui, sormea si niste prieteni de-a familiei.
Seara nustiu ce vom face dar tare sper sa nu-mi petrec inca o zi in casa in fata iPadului....
Ei bine, acum ca am indeplinit traditia de a scrie macar un paragraf despre mi-am petrecut sau imi voi petrece ziua, pot sa trec a imagini si uite ca special pentru voi am descarcat cateva cu Craciunul insa mai am citeva imagini pentru voi care vin ca bonus, nustiubdaca o sa va placa cadoul insa daca da, il puteti descarca...








































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu