miercuri, 9 ianuarie 2013

avril Lavigne

Hey, salut, azi a fost prima zi de scoala dupa vacnta si vreti sa stiti cum a fost la mine, eei nu pot sa zic ca bine si nici nu pot sa zic ca rau, dar nici nu pot sa zic ca plictisitor sau obisnuit. In primul rand normal ca nu am avut lectii si chiar daca unii profi ne puneau sa citim normal ca nu o faceam.
Cel mai tare ma enerveaza si irita si streseaza faptul ca ne-au chimbat cu cabinele, cosmar!nreparatia asta nu merita atat cat sa scoata din sarite o populatie i treaga si sa formeze un haos total, maine avem primalectie rusa si habar nu avem unde o facem. Ce tupeu!
Incep noul semestru cu vorba ,,semestru' asta tre' sa-nvat mai bine,, si tare sper macar acum sa-mi pot indeplini cele promise.
In primul semestru am mai scapat cu cateva note la istorie mai sa-mi iasa 10 ca intr-un mod ciudat imi veneau unul cate unul dar n-am reusit sa-l capatsi tre' sa-l am semestrul asta da nush daca o sa mai am fostul noroc. Chimia, niciodata nu am inteles-o, mda, pir si simplu nu o am cu realul. Toti profii imi zic asta, si uite ca am iesit cu 9? De ce? Ca am avut multa teorie si nustiu daca o sa am noroc sa o avem si semestrul asta.

Acum, d-ale noastre... Am eu o cantarrata preferata si dupa titlu presupun ca stiti cine e, am avut o data un top cu cantece d-ale ei aici pe blog si poate ca am avut si postare cu imagini dar daca nu ati reusit sa le descarcati uitati-va cate am pentru voi!!! Daca nu va place Avril, va sugerez sa intrati in youtube si sa ascultati sau reascultati cateva piese d-a ei.
Inafara de asta am cateva imagini cu o cantareata Canadiana, Amanda Blank. Nu are multe piese si nu e prea faimoasa dar eu cum am dat de ele le-am descarcat. Eu nu pot pune aici video da va pot da imagini cate vreti si va scriu si piesele ei care imi plac:
Might like you better
Leaving you behind
A love song
Make it take it



































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu