joi, 10 ianuarie 2013

So, hello!!! Azi e a doua zi de scoala si uite ca deja am intarziat la prima lectie, fetele mi-au povestit ca au asteptat jum de lectie la usa cabinetului care era defapt deschisa cu toate ca toti o trageau si nu se deschidea.
Restul lectiilor tot am umblat colo-coace dar uite-ma acum acasa, scapata de harababura asta. Afara e tare frig si cum am intrat in casa am stat 20 min lipita de calorifer, am mancat apoi si uite ca sunt la mine in camera scriindu-va voua.
Azi am prima lectie de franceza la alianta franceza din cursul acesta, 2.3 adica, si sa ghiciti, nu-mi gasesc cartea, nu mi-o gaseam nici pe la sfarsitul cirsului trecut da ziceam ca cum vine vacanta s-o caut mai bine, si nu am gasit-o....pe naiba...

Deci, am incercat eu neputincios sa postez nuste imagini si n-am reusit, nici cate una nici cate doua, nu merge. Nustiu ce e, poate tre sa ma apropii mai tare de server? Am sa o fac dar acum nu pot, deci, va alegeti fara imagini...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu