duminică, 6 ianuarie 2013

Dance stars

Azi trebuia sa ma duc la megapolis mall sa ma dau pe role apoi sa mananc pizza cu sormea dar uite ca ea are temperatura si se pare ca inca o zi o voi petrece degeaba, si imi e ciuda, da ce pot face? Doar sa astept sa-i treaca temperatura si sa-i conving pe ai mei ca tot e ok.
Peste cateva zile am din nou scoala, din nou chin si nervi si nu m-am putut bucura cum se cuvine de vacanta, pe cand unii sunt in austria sau in romania si se dau cu skiurile eu stau mereu pe net si-mi stric ochii...
Ei bine, trebuia sa scriu asta ca altcuiva n-am cui ii povesti ca sa ma asculte, dar, cum am zis si mai inainte n-ar trebui sa va bat la cap cu problemele mele, deci, sa trece m la subiect.
Azi aveti poze cu 2 vedete a serialului Disney ,,shake it up,, si anume Bella Thorne si Zendaya Coleman, vedete indragite in SUA, europa si la noi defapt, pai nustiu daca va plac atat incat sa le descarcati pozele dar trebuie si eu sa pun ceva...































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu