duminică, 14 august 2011

Buna din nou, am observat k multzi dintre prietenii mei au intrat deja pe blog-ul meu, si ii multumesc mult pentru asta! daca vreti puteti deveni cititori permanenti pentru k chiar am de gand s ma ocup serios de chestia asta...peste 5 zile veti putea participa la luarea altei decizii prin votarea raspunsului care va place la sectia de intrebari. Nu uitatzi s ma vizitatzi aici din cand in cand pentru k va pregatesc multe surprize!!!
   Daca avetzi vreo propunere ori vreti s schimb ceva contactatzima, voi fi bucuroasa sa va cunosc parerea...deasemenea puteti sa-mi spuneti ce ati vrea s intalniti aici (video, imagini...) ma intereseaza orice propunere...
   Principalele mele accounturi le stiti dar va reamintesc k ma puteti gasi pe odnoklassniki, skype, T.P.U sau puteti pur si simplu sa va inregistrati pe blogger si sa-mi puteti lasa mesaje chiar aici (atentiee la butonul ,,воить'' din coltzul drept.
       Multzumesc pentru atentie, va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu