miercuri, 17 august 2011

Statusuri pentru voi...

 Buna, iata navigand pe net am dat de niste statusuri cool, iata cateva din ele...

1. Cel mai important nu este sa stii, mai important este sa ai telefonul celui care stie.
2. Daca iti este foame – mananca sare : o sa-ti fie sete !
3. Munca nu a omorat niciodata pe nimeni……dar de ce sa risti?
4. Sunt perfect sanatos…mi-au spus vocile.
5. Voi radeti ca sunt diferit, iar eu rad ca sunteti toti la fel.
6. Beer – the reason I wake up every afternoon.don’t make fun of drunk people…

7. De ce te uiti asa la mine… cu ochi tristi si goi?… nu crezi c-ar fi mai bine… SAI SCOATEM PE-AMANDOI???
8. Cand am fost cu tine m’am simtit bine acum ca ai plecat ma simt minunat
9. In gradina casei mele stau cu capul aplecat ..si gandindu-ma la tn mi-a cazut o tigla’n cap
10. Stiu cand sa rad, cand sa fiu suparata, cand in ochii tai sa fiu… cea mai importanta fata.
11. Dragostea e o sageata care face rani de foc, ranit e cel ce iubeste, cel iubit isi bate joc...

12. Tu esti femeia visurilor mele…nu stiam de ce visez urat de la o vreme..

13. Daca nu ai PIERDUT nimic, fii Fericit
      Daca ai PIERDUT putin, fii FERICIT k nu mai ai PIERDUT mult,
      Daca ai PIERDUT mult, fii FERICIT k nu ai PIERDUT totul,
      Daca ai PIERDUT totul, fii FERICIT k n
u mai ai ce pierde

14. Daca nu ai auzit de mine… inseamna ca nu ai cultura generala…
15. A gresi este omeneste...dar a da vina pe altul e si mai omeneste.
16. Exista o viatza mai buna...dar e prea scumpa.
17. Dragostea adevarata dureaza 3 luni.
18. Daca o pasarica ti-a soptit ceva… atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc
19. Dumnezeu a facut cerul,pamantul..apele..te-a facut pe tine…cu totii facem greseli…
20. Nu invatza niciodata un porc sa cante , pierzi vremea si mai enervezi si porcul .
21. Daca ai portofelul gros, inseamna ca e plin de maruntis
22. Nu te baga in lumea drogurilor…..suntem si asa destul de multi
23. Cel care se naste sarac si urat are mari sanse ca atunci cand o sa creasca…. sa isi dezvolte ambele calitati.
24. Cine se trezeste de dimineata… casca toata ziua
25. Cine se trezeste de dimineata… casca toata ziua
26. Daca toata lumea este de acord cu tine, probabil ca esti foarte inteligent. Sau s-ar putea sa fi … seful. 
27. Experienta este cel mai prost invatator. Ea ne da intai examenul si numai dupa aceea lectiile.
28. Cand o femeie nu vorbeste sa n-o deranjezi pt nimic in lume
29. Cine ride la urma, gindeste mai incet…
30. Cine-i harnic si munceste are tot ce vrea…..cine-i smecher si chiuleste are tot asa…

31. God made mud, God made dirt, God made boys so girls can flirt

32. If your name was sleep, I would be doing you in bed right now...


 Imi cer scuze k scrisul e incalcit si diferit...
                                                                  MULTUMESC

Un comentariu: