miercuri, 31 august 2011

   Buna, nu pot sa cred k 1 septembrie e chiar maine! Cate am pe cap pana maine! Dar nsincer nu prea am chef sa vorbesc despre asta.
   Vreau sa spun ca probabil majoritatea din voi a dat de masa videoclipelor si comentariilor de pe YouTube in care se spune ca Lady Gaga e satanista. Ei bine, eu sunt total convinsa ca asa e si cei care inteleg bine engleza vor vor fi de acord cu mine daca vor vedea aceste videoclipuri...







Dupa parerea celor ce au inspectat atent videoclipele si cuvintele din cantecele lui Lady Gaga spun ca prima data Gaga a folosit simboluri satanistice in videoclipul cantecului sau ,,Poker Face'' nu in primul sau videoclip ,,Just Dance''


Dar in acest interview Lady Gaga spune ,,i'm also teriffied by Devil" (eu deasemenea sunt ingrojita de diavol)


Multi au observat sinceritatea in fatza ei si si-au schimbat parerea dar eu cred in fapte nu in vorbe!
Voi ce parere aveti?
VA MULTUMESC!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu