marți, 30 august 2011

uniforme cool

Buna din nou, ieri am vorbit despre problema pregatirii pietzii Moldovei pentru anul scolar nou, si pentru ca pana la 1 septembrie mai e o zi (nu luam in consideratie zioa de azi) nu ma desprind de subiect.
   Dupa cate am inteles la liceul nostru ne pun forma scolara. Am citit zilele trecute cand am trecut pe la scoala, pe o fisa de pe usa ,, Va rugam ca elevii incepand de pe data de 1 septembrie sa se prezinte in institutul scolar in FORMA SCOLARA alb-negru'' cam asa...si atentie : ,,forma scolara'' era subliniat, adica va fi mai serios decat speram noi sa fie...
   Dar cel mai tare ma ingrijoreaza ceea ca nu avem o forma normala, adica mai bine deja sa ne coase la toti tot una dar ceva frumos, cel putin eu cred ca ar fi mai bine (cu toate ca sunt sigura ca chiar daca ne pune s ne coasem ceva...va fi ceva umilitor si urat)
   Iata ce forme frumoase am gasit pe net, din scolile Americane. Eu una as imbla in asa ceva


Nui atat de rau? marog pe unii nu sta atat de bine...dar cum am mai spus, astea sunt doar visuri (mda, la fel ca visul meu sa avem autobuz la scoala, echipa de fotbal, lectia de teatru...)
VA MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu