sâmbătă, 13 octombrie 2012

iPad Photo Library

   Buna! A lot of sorrys pentru ca v-am lasat asa singuri fara postari cool si video amuzante....chestia e in aia ca, de cand am iPad nu mai am acces la calculator normal si nu pot posta decat texte nu fisiere photo and video dar am sa incerc eu cumva sa gasesc timp ca pe ascuns sa va mai trimit cate ceva, acum la moment nu am nimic bun pe calculator de aratat decat niste imagini care le-am descarcat de pe weheartit.com si prin usb de pe iPad le-am pus pe comp, pana cand bucurativa de ele si daca va plac le puteti desarca de aici de pe blog direct la voi pe PC.
   Maine o sa vin cu un video vlogging pentru a va povesti ce nou mi sa mai intamplat in viata mea si mai ales video colectate in tot acest timp cat nu am avut acces la blogger filmate din diferite locuri in diferite situati...mai pe scurt va veti distra....dar asta maine...
   Dar stati ca am gasit ceva interesant, 2 video de pe ipad facute cu appul Talking Ginger unde eu am inscris 2 cantece pe care ea le canta....leam si pus pe youtube....iatale



ok asta e despre Ginger si piesele adorabile....
acum vreau sa va arat niste imagini facute cu ajutorul app=ului MasterPieceMe in care in loc la fata unor picturi de pictori celebri poti pune oricde imagine din galerie...uite ce opere de art[ am f[cut eu..





LOL sper ca v-au placut si vati amuzat....
acum niste imagini si desene facute cu app-ul Draw pe care poti desena luand ca fon orice culoare sau orice imagine din galerie...uite ce am facut eu....



















ok, acum ceva facut cu appul PhotoSynth cu care poti face panorame pe care pe tableta le poti vedea in forma hd si 5 dau 6D dar pe comp decat ca imagini facute din multe bucati.... iata 2 camere din casa mea....

normal ca in realitate arata altfel dar anyway......

acum niste imagini descarcate de pe web cu personajele din serialul Pretty Little Liars pe care il ador.....
















ok mam gandit ca imaginile cool de pe weheartit sa nu le pun azi ca si asa am pus prea multe si cand is prea multe fisiere gliuceshte compu sii diu diu.....
cel putin la mine e asa.....
ok sper ca nu vam dezamagit
maine o sa pun imaginile de descarcat
promit sa fie cool si muuuulte
anyway....
PAPA










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu