miercuri, 17 octombrie 2012

   Salut. Scuze ca nu am postat video care urmez sa le postez azi mai inainte asa sa primit. A trebuit sa scriu piesa despre care paremise am vb intro alta postare. Acum insa sunt libera cu toate ca inca trebuie sa fac la franceza si sa privesc Pretty little liars.
   Acum fara multa vorba.....lets get started....
in acest video imi arat cumparaturile. urmatoarea parte o vedeti mai jos....


LOL, uneori poti si singur sa te distrezi foarte binne.....

mda, din pacate revista deja e cumparata, asteptati nr nou....


Nu cred ca ati inteles vreo ceva pentru ca nu stiti cine e L. E o poveste tare lunga si mistica pe care va poi povesti in postarea viitoare adica in weekend. Asteptati sa aflati ceva uimitor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


acest video lam filmat dupa cateva zile dupa cumpararea ipadului meu fata de care inca nu mia pierit entuziasmul..... mereu il aprind cu bucurie si intru intro lume a mea....=D


acum ca pentru incheiere, cireasa de pe tort e aceasta piesa minunata dar destul de usoara pe care am invatato sa o cant la virtuoso piano pe ipad..... vreau sa invat mai multe si daca invat numaidecat va arat

ok data viitoare vin cu povestea despre L.
MULTUMESC.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu