marți, 2 octombrie 2012

iPaddy

salut, probabil dupa denumire va dati seama de pe ce va scriu eu acum. exact, de pe noul meu ipad 2alb care e minunat. de la inceput normal k aveam probleme si nu stiam nik in el si ma enervam si asteptam ca mama sa puna wifi pe apartament si uite ca acum stau ca un sheslivii abladateli ipada si va scriu voua. nici sa nu va ganditi ca si cu netu afost usor, a trebuit s sun la sun tv din prima zi de conectare cu scanal k nu ma pot conevta. cand mam conectat in sfarsit miam dat seama ca nu pot privi seriale si am descarcat aplicatia de pe care scriu acum pentru cape safari nu poti intra oe blogger, aplicatia iswifter care mia deschis opirtunitatea la seriale va gossip girl, glee, pretty little liars etc. su de pe safari nu puteam adauga poze pe odno asa ca am descarcat aplicatia odnoklassniki personificata pentru apple store....karoci teperi ia kritaia shtucika.
acum am s postez un video facut cu acest tab in prima zi de primire a lui....
of karoci numa shi niam dat seama k nu pot s adaug video
acus incerc imagini....
fuuuuck nici imagini nu pot, treb s descarckakoita google plus pe care  ul pot descarca...am s il caut pe apple store.....mai pe scurt am s caut eu vo programa k doar cu iswidter mam descucat nu? IA VSEHMOGUCINAIA
karoci gata dak totusi nu pot posta nik nam ce mai s rie....dak nu o sa reusesc totusi s gasesc ceva am s scriu de pe comp.....
pe curand....
MS


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu