luni, 29 octombrie 2012

Planuri de HALLOWEEN

   Salut, azi o sa va spun planurile mele pe halloween care o sa fie pe 31 octombire adica miercuri si adica poimaine. Scriu asta de pe ipad deci din pacate nu pot pune nici o poza dar de halloween cred ca o sa pun cateva din alea creepy si o sa fac o recomandatie de filme really scary.
   Am asteptat halloweenul de mult si pentru mine asta e o sarbatoare speciala asa ca vreau sa nu o petrec ca in ceilalti ani adica ca o zi obisnuita ci sa fac ceva in duhul sarbatorii si probabil ca primul pas va si anume acel ca voi cauta prin tot netul si voi descarca imagini si melodii de halloween si le voi posta aici, asta imi va trezi pofta de halloween. Al doilea pas va fi privitul filmelor horror care maine le voi descarca. Urmatorul pas si cel final ( si cel de baza ) va avea loc seara cand trebuie sa aleg: ne ducem la noaptea halloweenului la mall sau la grand hall? Multi ar spune mall si intradevar, acolo ai mai multe de facut dar dupa reclamele care leam vazut la tv programul de la grand hall e unul mai mare si suna mai interesant....anyway, poate imi merge si o conving pe mama sa ne ducem la ambele.ygtn,kjotyrfgnkjkoygrh
   Deci in orice caz am sa incerc sami construiesc o sarbatoare cool si sper si la voi sa fie o sarbatoare cat mai misterioasa si inspaimantatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu