vineri, 5 aprilie 2013

Cum sa nu te stresezi din vauza scolii 2

Carnetul de note

Presupun ca cu tema asta ar fi trebuit sa incep luand in vedere ca prezinta tinta atentiei goastre, e foarte important pentru voi si tot anul munciti sa vedeti in el cifre frumoase dar tare va mai temeti si de cele mici.
Eu una tot ma tem cu toate ca daca stau bine si ma gandesc nu prea am motive, nimeni dintre noi nu are. Doar unul poate fi, parintii.
Unora dintre noi parintii le-au promis ceva ca recompensa pentru note bune pe unii ne-au amenintat si ne-au zis ca nu ne dau voie aia si aia si totusi parintii stiu ca niciodata ever nu o sa aveti nevoie de amaratele astea de note, totul tine de mandtie. Ei vor ca voi sa fiti printre primii ca sa aiba nume bun ei si indeobste vor sa fiti wonderkids si asta e firesc dar nu i teleg care-i sensu sa-si bata atata la cap copii sa primeasca o nota buna la ceea ce nu le p,ace nu li se da si in general no sa le trebuiasca never.
E un chin sa primesti note bune la obiectul care il urasti si el pe tine (caci habar nai din el) si e practic imposibil, dar parintii nu inteleg asta.
Uneori si voi va puneti teluri prea inalte si luptati din greu pentru niste simboluri albastre pe o bucata de carton si un an ibtreg pierdeti timpul pe teme absurde (majoritatea).
Eu nu va zic ca e rau sa invatati si sa va faceti tema, sa se mandreasca parintii de voi si sa tindeti spre bine eu pur si simplu va scap de stres caci am intalnit in viata mea elevi care plang din cauza notelor, se tem, se cearta....si nu e normal, in viata o sa dati degreutati si mai mari si atunci o sa fiti prea epuizati de cele minime de p-acum.

Strangerea gentii
Nu vreau s-o fac pe mamuca dar eu sunt de parere că ca sa-ti faci geanta calumea cu tot in ea mai bine te ocupi de ea de cu seara. Dimineata numa asta iti mai trebuie, sati cauti cartile si samle vari in geanta aia asa ca pana ajungi sa fie toate rupte si botite.
Seara te gandesti, care carti sa le iai care nu, eu de exemplu ma gandesc cu cine stau in banca si daca acel cineva isi uita sau nu cartile, cu cine vreau sa citesc dintr-o carte cu cine nu... Daca nu-ti iei tot geanta e mai usoara si e mulr mai placut si comod sa te duci cu ea asa la scoala.
Daca iti faci geanta ordonat nu uiti agenda sau tema pe acasa, cel mai rau e cand te gatesti din greu la un proiect si il uiti.
Eu sint de parere ca geanta e unul din cele mai importante elemente ea trebuie sa fie comoda (ruxac) si usor de pus pe scaun, simpatica (sa-ti placa tie si sa arati cool cu ea) si totul sa fie la locul lui,
Sunt oare inapoiata sau ceva de genu????

LUCRURI CE TE BINE DISPUN:
- Eu mereu ma bucur cand imi aduc aminte ca la prima lectie stau cu prietena mea cea mai buna
- imi place cand dupa o lectie grea urmeaza una la care poti sa dormi cu capul pe banca sau sa scrii biletele
- cand ai tema facuta super vrei mai repede s-o citesti sa vezi cum toti se casca ce bravo esti si cum primesti zece

PONT DIN CONTUL CASEI:
Ca sa te simti mai bine si mai increzuta si sa ai chef sau motiv sa pleci la scoala fa ca totul din jurul tau sa fie cool, imbracate cool si decoreaza tot imprejur (geanta, caiete...) imagineaza-ti ca esti intr-un serial sau i tr-o scoala americana, fii vesela si sociabila si ziua o sa treaca la sigur cu bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu