duminică, 7 aprilie 2013

vlog de duminica

   daca ai intrat aici pentru ca ai vazut statusul meu de pe odnoklassniki sa stii ca video promise sunt in postarea de mai jos de aceasta, dupa ce o privesti pe aia intoarcete aici.

   daca ai intrat aici ca sa nu fii looser, imi pare rau sa te anunt ca ca sa nu fii looser pe plan mondial trebuie sa faci un pic mai mult, sa privesti toate videourile din postarea anterioara si asta.

   daca nu intelegi despre ce looser si ce status merge vorba dar ai intrat aici sa vezi ce mai postez sau de pe google atunci iti propun sa treci o vedere prin blogul asta si daca iti place sal adaugi in bookmarks sau sal urmaresti pe blogger

   if you dont understand what i wrote up there it means you are a new visitor of my blog about me, Mendy Erhan, a 14 years old girl what makes funny videos and vlogs and you can watch them but you will not understant it so...


  deci, cum vam promis azi am facut un vlog despre ziua mea de duminica si uite cele doua parti ce trebuie sa le vizionati...





multumesc mult pentru vizionare si apropode video alea filmate mai de mult pe care trebuie sa le postez maine, am o mica problema cu ele nush de ce calculatorul asta le difuzeaza mai rapide decat sunt si fara sunet...eu am sa incerc sa le postez cum sant sperind ca la voi o sa fie altfel

pa tuturor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu