sâmbătă, 6 aprilie 2013

NOUTATE+doua vloguri pentru voi+un video extrem

   salutare, ei bine cum v-am promis azi e ziua cand postez (in sfarsit) un video cu mine spunandu-va o noutate foarte importanta pentru mine, pentru voi- cititorii mei, pentru acest blog si in general pentru omenire.
sa fac acest video sa iasa indestul de vesel si hazliu si neasteptat pentru voi a fost destul de greu si de la prima vedere posibil sa vi se para absurd dar asta si este mesajul si ideea...so...

tot in ziua aia am hotarat sa facem un vlog cum ne ducem la biblioteca ca sa stiti ce mai facem si noi in timpul liber, pentru un clip plin de vorba si rasete dati click mai jos...
iar acum, dlea polnovo shiastea am mai filmat un video de weekend sa vedeti ce mai fac insa aici treburile stau un pic mai rau, vreti sa stiti de ce, priviti video de mai jos....

si un video care l-am pastrat pentru sfarsit, unu pe care nu eram siguri sal filmam sau nu, unul ciudat si neordinar pe care ne temeam sal facem si chiar si cristina se temea sal filmeze pentru ca putea fi luat ca huliganism si chiar daca nu pare a fi mare lucru e una sa zici si alta sa faci


din pacate nu sa vazut prea bine ca acolo chiar era cola dar credetima nu bat capul eu sunt fetita sincea, in plus ar fi si mai ciudat sa se duca o fata si sa tina o sticla in jos deasupra unui havuz doua minute decat sa toarne ceva

pe data viitoare, poimaine, o sa postez trei video de pe telefonul meu nokia filmate inca demult demult dar neaparute...intrati sa le vedeti numaidecat
pa tuturor
multumesc pentru vizita...si citire...si pentru ca sunteti baieti si fete bravo =D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu