joi, 11 aprilie 2013

POPCORN CU GUST DE SAPUN (al 3lea video)

   azi am avut test la mate si nustiu de ce ca de obicei pe la sfarsitul testului au inceput sa_mi tremure mainile sa nu vad in fata ochilor si dupa ce s-a terminat eram rosie ca racul, acum stiti, eu ma tem de teste si cel g\mai tare de ceea ca n-o sa reusesc sa copii....=D
  nu vreau sa va incarc cu probleme de-ale mele dar mereu cu asta incep, so... de ce sa nu pastram traditia?
  acum dupa traditie trebuie sa va spun ce urmeaza in videourile de mai jos si sa va fac sa dati click pe ele
  deci cum stiti v-am promis niste video mai vechi, niste vloguri mai exact care nu le postam ca nush ce era cu ele si nu aveau sunet, abia acum mi-am dat seama ca asta calculatorul e de vina si ca toate le arata asa deci cred ca la voi o sa mearga...sper...


am si un vlog mai recent....de ieri mai bine zis in care vb despre interviewul care l-am dat in parc si popcorn cu gust de sapun


data viitoare promit ca vin cu ceva mai special decat vloguri cu toate cami place sa le fac si va asigur ca o sa mai fie. nu stiu ce sigur dar e posibil sa fie stiri wc asa ca sa intrati numaidecat sa le vedeti
bye bye, and rhanks for watching



2 comentarii: