duminică, 29 ianuarie 2012

detalii pentru FEBRUARIE, 7 barfe noi!!!!

   Buna, ieri am avut 51 vizitatori!!!! mai mult ca niciodata....acum ganditiva la ceea ca de acum inainte am sa pun video noi in fiecare zi...atati vizitatori si poate mai multi voi avea in fiecare zi :D :D :D :D!!!!!!!
        Am de gand sa scot 3 serii de video....
1. Fa-o cu mainile tale- o serie in care invat fanii blogului sa confectionee diferite lucruri sa-si decoree camera si hainele


2. Stirile WC (direct din viceul primariei)- in fiecare saptamana aveti 3 stiri senzationale despre oameni pe care nici nui cunoasteti...pana cand!!!! stiri amuzante de te dau jos de pe scaun!!!


3. Despre mine- aflati ce-mi place, ce nu-mi place, ce ador si ce urasc!!! secrete despre mine, familia mea, scoala in care invat!!! hobby-urile mele si vedetele mele personale... parerea mea personala despre colegii mei si prietenii (poti aui si ceva despre tine!!!)


lolz, la urma era mersul pinguinilor...

ok pe mine, Mirela, Marcel si Victor ne vedeti in fiecare serie Stirile WC!!!!


inafara de asta, nu uitati ca luna barfelor despre vedete CINTINUA!!! Si am barfe proaspete pemtru voi!!!

1.MILEY CYRUS si SELENA GOMEZ
au fost respuinse de Disney pentru ca cica Disney nu mai are nevoie de serviciile lor iar acum fetele deja adulte sunt cerute pe coperta PLAYBOY!!! barbatii le dorect poand in reviste XXX...vor accepta???

2.DEMI LOVATO
Timp de cateva luni vedeta a fost cuplata cu actorul Wilmer Valderrama care era cu 12 ani mai mare ca ea iar acum s-au respartit si Demi e din nou singura, se spune totusi ca indiferend de varsta se iubeau foarte mult.

3.BEYONCE
a fost acuzata ca a pacalit lumea prefacanduse insarcinata si purtand o burta falsa dar, s-a aflat ca ea si sotul ei Jay-Z cu adevarat au o fetita cu numele Blue Ivy Carter!!!

4. LADY GAGA
In istorie cunoastem doi iubiti a cantaretii Lady Gaga care dupa ce s-a despartit de ei se zice ca o urasc si ca  e in raboi cu ei, acum Lady Gaga are un al 3-lea iubit Tylor Kinney care nu sestie inca daca o va face pe Gaga fericita si implinita...


5.ADELA POPESCU
e noua solista DJ Project!!!!!

6. SELENA GOMEZ
Se va filma in sezonul 5 din Magicienii din Weverly Place unde dupa spusele ei va deveni varcolac, nu se stie daca al 5-lea seon va fi ultimul dar daca nu Selena oricum se retrage!!!




sorry a fost inposibil sa mai adaug poze asa cum serverul e too busy....toti stau pe net!!! google go crazy!!!!
ok ce avem pe maine???
maine vorbim despre personalitatea vedetelor caracterizandule....
(Miley Cyrus, Denu Lovato, Taylor Swift, Kristen Steward, Robert Pattison, Zendaya, Justin Bieber, Avril Lavigne....)









4 comentarii:

  1. salut amandita sint eu catalina prietena cu mirela victor marcel e grozav acest sait cind o sa filmezi sa ma chemi

    RăspundețiȘtergere
  2. amanda te numesti poti sa ma ajuti sint o tocilara toata luma ma crede

    RăspundețiȘtergere
  3. buna, ms anonim 1

    iar tu skumpy nu stiu cine esti si de unde dar as vrea, poti sa-mi spui de unde esti si in ce clasa ca sa stiu ce sa-ti recomand!!!

    RăspundețiȘtergere