luni, 2 ianuarie 2012

HIDDEN TALENT

   Bunaaaaa!!!! ce mai faceti??? azi am fost asa la un film levii, e primul film pe care il privesc la Patria si nu-mi place, ma plictiseam. Azi am umblat mai mult prin mall, am mancat am privit film si am umblat un pic prin magazine...asa de anu' nou.(miam facut un cadou, m-am relaxat)
   Ok abia 2 persoane au ales la intrebarea pe care am pus-o sper ca maine-poimaine vor fi macar cinci ca sa pot incepe luna cu o tema...
   Azi insa vreau sa descoperiti niste adevarate talente care inca nu au devenit vedete renumite dar poate au mai multe calitati decat una din vedetele care le cunoastem deja, vreau sa ascultati cum canta si sa fiti deacord cu mine ca e superb...
se vede ca mama lor nu prea are grija de aspectul lor, marog, principalul e ca imi place si ced ca si voua va place cum canta...si cantecul e superb apropo, aia in rosu si evident canta mai frumos si arata mai dragutza

sa fim sinceri nu canta ea chiar bine, Ana de la mine din clasa canta mai bine ca ea dar vreau sa observati ochii....asa de spectaculosi


asta e inca un exemplu cum nu trebuie sa cantati, e total gresita melodia si e prea lent si vocea asta minunata stiu ca poate sa faca mai mult de cat atat, daca o sa invete sa o foloseasca va ajunge undeva departe sigur

minunat ce melodie perfecta e pur si simplu magica, imi place tot si vocile lor si felul in care canta si tonul si in special modificarea asta de melpdoe

super baiatul e pur si simplu bravoi, respect pentru el...si nu conteaza ca canta LENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

as zice ca canta mai bine ca Lady Gaga dar nu sunt sigura...

Lady Gaga a vazut video clipul cum Maria canta ,,Born this way'' i-a placut si iata...acu toata lumea stie de talentul acestui mic star pop, apropo ne-am convins ca LG intra pe youtube...oare a vazut video unde lumea afla planurile ei sataniste, si daca da, ce parere are???

vedeti si telefoanele pot fi vedete...apropo sa observati ca melodia e exacta!!!

super vocea...

de ce se aud 2 voici, adica eu stiu ca ea canta cu cantecul lu Emma dar parca canta cu ink o fata...cesa zic a inceput bine cu toate ca in unele locuri prefacea vocea...asta pana la refren unde a fost catastroa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ok ok gata gata nu mai pot sta...papa
MULTUMESC


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu