miercuri, 25 ianuarie 2012

noutati Nickelodeon

   Buna, ce mai faceti??? Vreau sa spun ca ieri am avut putini vizitatori, da putini dar au fost, si am intrebat prietenii mei apropiati care deobicei intra aici daca ieri au facut-o si mi-au zis ca nu atunci cine a intrat? adica cum puteau multi dar de mai multe ori observ undeori am multi vizitatori si nici unul nu e din cei permanenti, deci la ce trag sa zic...daca este un amator al blogului sami scrie pe TPU pe odnoklassniki sau prin email (amanda.erhan@gmail.com ; amanda.erhan@yahoo.com) sau pe telefon daca il aveti ca eu nu il public.....

    Ok si inca ceva va rog, stiti azi am umblat un pic prin bloguri si m-am uitat pe acolo si vreau sa zic ca am cel mai interesant colorat si cool blog din cele vazute ( vreo 15) si ca eu scriu cel mai des adica eu credeam ca eu si asa scriu rar ca ar trebui sa o fac in fiecare zi dar altii scriu odata in saptamana.....
   vreau sa va rog sa imi scrieti pe odnoklassniki (va rog mult daca citi asta sami scriti) daca nu scriu prea des, si indeobste parerile lui despre blog 
   pentru ca eu foarte tare ma stradui sa va fac sa va fie interesant si sa scriu cat mai mult si cu cat mai multe detalii si imagini si video....

ok, azi nu vb de barfe inafara de un anunt pentru FANII NICKELODEON....
              vreau sa stiti cine de mult nu a mai pus pe Nick ca au aparut episoade noi BTR si VICTORIOUS si mai ales ceva ce cred ca de mult ati asteptat...sezon nou iCarly...sezonul 5 unde SAM  SI FREDDIE SUNT CUPLU!!!!


sooper nu, in acest sezon Sam si Freddie se pupa de mii de ori!!!!

si inca ceva de la NICK sper ca nimeni nu a ratat ceva special ce nea pregatit NICKELODEON saptamana trecuta...
adica 7 SECRETE DESPRE...
daca sunteti nenorocosi si ati ratat aveti aici

7 SECRETS WITH VICTORIA JUSTICE

7 SECRETS WITH MIRANDA COSGROVE
partea a 2a mai jos

7 SECRETS WITH BIG TIME RUSH
partea a 2-a mai jos
si a treia




mai era si 7 secrete cu KEKE PALMER dar nu gsesc pe net doar pe spaniola :-(

ok asta e pentru azi...sorry ca nu pot da mai mult sunt foarte epuizata ma duc sa-mi fac un dus si sa ma culc!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu