joi, 5 ianuarie 2012

GET THE LOOK

  Buna, ce mai faceti? eu azi am inceput sa scriu a treia carte din colectia Midnight Stories pe care o duc, e una de adevarat infricosatoare.
  Azi e ultima zi de lenevit (asa numesc eu zilele in care scriu doar ca sa nu-mi zica cineva ca am lasat blogul balta) maine fara sa conteze daca mai voteaza cineva incepet luna ,,BARFE DESPRE VEDETE'' inza oricum nu ne plictisim pentru ca sunt atat de fericita ca mi sa schimbat vechiul disney channel pe rusa in DISNEY CHANNEL PE ROMANA!!! incat am hotarat sa va arat ceva foarte special, creativ si numai bun pentru o zi de stat acasa ca azi...DA, cum ati auzit, tot ce aveti nevoie e:
           o casa cu masa si scaun
           timp liber
           imaginatie
           alte lucruri cool si ustensile
pentru ca acum aflati cum sa semanati cu orice vvedete Disney vreti...si foarte usor!!!
 SCHIMBA-TI LOOK-UL!!!
Special pentru cei ce vor sa devina cool si populari in cat mai putin timp si cu cat mai putin efort






























ok, m-am retinut de comentarii sub fiecare video ca sa nu va stric prilejul de a viziona comod...dar acum am voie sa spun...
e atat de minunat si de frumos si interesant si foarte usor si ieftin, si imi place tot ce fac si imi plac look-urile si vedetele de la care sunt copiate look-urile, imi place Selena Gomez si Ashley Tisdale o, si imi place femeia asta care bate capul cu engleza ei cu accent brtanic si copii care cred ca se simt intimidati ca o femeie britanica  pune diferite lucruri pe ei...LUCRURI COOL care le poate avea oricine si sunt foarte dragutze...si daca aveti DISNEY CHANNEL IN ROMANA sa stiti.......VA MERS!!!
MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu