duminică, 1 ianuarie 2012

NOTHING IMPORTANT

   Buna!!!! sorry nu am scris ieri intr-o zi atat de importanta pentru ca am fost la bunica la bacioi si tot la babioi la niste rude am petrecut anul nou, focurile de artificii au fost pur si simplu magnifice luand in vedere ca tot satul concura unu cu altul cine face show cu artificii mai mare si sigur badea meu cu inc-o ruda au castigat!!! 18 minute de fantezi si 4 cutii a cate 100 de bah-bah-uri (il imit pe verisoru meu de 2 ani Marco)!!! M-am culcat la 5 noaptea, mai degraba dimineata si mam sculat la 14:15 min...pana acum recordul era 12:00 acum am spart proporiul record!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   Ok, concursul meu de pe odnoklassniki ia sfarsit maine si vreau sa spun ca pana in acest moment doar un premiu e luat de Andreea Gradinaru o colega dea mea, sa sper ca si premiul cel mare de azi si maine va fi luat!!!

   Ok, acm sa ma intorc la treburile noastre, vreau sa va amintesc sa votati la intrebarea saptamanii NUMAIDECAT ca sa stiu ce sa pun luna viitoare pe blog.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bine deci, sunt foarte confuza ce sa pun azi...cu ce sa va inveselesc, nu mai vreau sa pun nimic de iarna cu toate ca mai avem inainte cateva luni in care sper din tot sufletul sa ninga!!!
  ok am sa incep cu un video de anul nou ,,La multi ani''  din seria de capul tau de pe clopotel
ok, asta e...ce sa mai scriu, de asta trebuie cat mai repede sa am cat mai multe raspunsuri la intrebarea din dreapta!!!

of nu mai stiu scriu maine
NB



a si multumesc...era sa uit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu