joi, 29 decembrie 2011

Funny Christmas Photos

   Buna, stiti ieri am pus linkul de la blog pe youtube, si ghiciti! 43 vizionari, de ce nu m-am gandit inainte!!! dar e o problema, nu stiu daca dupa ce au intrat odata vor vrea sa mai intre...in plus ca cred ca au zis ,,WTF?? what f***ing language is this'' asa ca nustiu ce sa fac...
  Ok, ma gandesc alta data...mai am o veste despre viata mea, azi am impodobit casa chiar acum am terminat doar k treb sa mai fac curat ca au ramas aurase si mult straluci...dar macar casa mea arata ca o bombonika, acum macar imi aduce aminte de iarna, doar trebuie sa ninga. Totul e plin de auras si fulgusori si bradul meu natural e asa mumos, veti vedea poze pe od dupa anul nou.

Stiti, ieri cautam prin youtube sa vad videoclipul cantecului Criminal de Britney Spears...apropo iata-l
nu vi se pare cunoscuta melodiaa? mie foarte! daca nu puteti viziona videoul intrati pe youtube si cautati macar sa ascultati muzica


apoi am gasit o parodie fabuloasa de iJustine

 cei frumusica fata asta, imi plac ochii ei si in special vocea...canta minunat, dar nu vocea e primul lucru care lamobservat dar Siri (iphone 4s) mam convins ca cu siri poti vorbi din alt video al acestei fete

nu e numai decat sa ascultati ce zice in drum spre magain, ascultati intrebarile care le da lu Siri si uitativa ca raspunsurile sunt corecte...
asta ma facut sa vreau mult iPhone 4s, ce ziceti?


o itatiza la asta sa va radeti
lol

ok despre iPhone ma mai gandesc dar ce e sigur e ca de Anul nou de la mama sau tata (nu conteaza) voi primi iPad...2 cred.
dar sa terminam sa vb despre mine ci despre anul nou...si nu inteleg de ce acum ca e anul nou trebuie sa vorbim despre anul nou, straniu! ok azi am doar cateva imagini amuzante ca sa va radeti si voi un pic

asa imi plac animalele imbracate in alte animale


                                             asta e din filmul care vi l-am recomandat Bad Santa


stiu asta, am vazut intr-un magazin de arte, e o adevarata opera

cunoscuta situatie tuturor

igiena in primu rand

masik ce dragalas e 


nustiu daca se vede pe blog, asa ei ar trebui sa se miste

ok asta e tot papa
MLTUMESC



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu