luni, 19 decembrie 2011

recomandai site-uri de distractii si MULTE GLUME

Buna, din nou scriu tarziu...am avut de facut proiecte, la fizica, si la geografie. Trebuie sa ma corectez cum pot si eu... acum facem felicitari pentru rude prieteni si profesori... dar mi-am gasit ceva timp sa scriu pe aici...cu toate ca veti vedea mesajul asta probabil maine.
   Azi vreau sa va distrez cu cateva glume si cateva recomandari de site-uri distractive si jocuri pe net...

RECOMANDARE: Cum ati inteles incep cu jocurile, cei ce inteleg engleza si se cred inteligenti sa joacr ,,vrei sa fii milionar online'' doar scrii asta pe google si dai click pe primul link
   deasemenea puteti juca pe  http://ejocurigratis.ro/  unde puteti sa va inregistrati sau sa jucati pur si simplu..mie imi plac jocurile din categoria ,,amuzante''
    puteti juca pe site-ul meu preferat http://www.clopotel.ro/ unde aveti jocuri si teste interesante si in plus ,,psihologul copilului'' unde iti poti spune problemele din orice domeniu

ok acum bancurile care le-am luat tot de pe http://www.clopotel.ro/ un site minunat apropo!!!



"-Mai copile se plange maica-ta ca vorbeste cu tine si tu nu o asculti.
-Pai se vezi, taticule..
-Lasa scuzele!! Spune-mi cum de reusesti?
"

"Un preot observa pe cealalta parte a strazii un copil care nu ajungea la sonerie, desi se chinuia de numa-numa. Traverseaza si suna el, dupa care se apleaca spre micut:
- Si acum ce facem, puisor?
- Acum fugim cat putem.
"

"-De ce, atunci cand este iarna, oltenii pun televisorul pe soba?
-De ce?
-Ca sa nu inghete reporterii!!
"

"De ce Aurel este bun la geometrie?
Pentru ca are capul PAtrat!
"

"Elefantul îl întreabă pe dinozaur:
-Ţi-a dat Noe add?
-Nu
-Nasol...
"

"Un tiganus se duce la taica-su si ii spune:
-Tata,ma duc la magazin sa-mi cumpar un tricou!
-Bine! Si daca nu se uita aia de la magazin,cumpara-mi si mie unul!
"

"-Mihai,ce lectie ai avut de invatat pentru astazi?
-Lectia pe care ne-ati predat-o ora trecuta.
"

"- Auzi ba, noi de ce stam in groapa asta si sapam si sefu sta la umbra copacului sus?
- Nu stiu ba, du-te si intreaba-l.
Se duce la sef si ii zice:
- Sefu, care-i motivul pentru care noi stam in groapa asta si sapam si dumneavoastra stati la umbra copacului?
- Inteligenta…
- Ce-i aia?
- Uite, eu imi pun mana pe copacul asta si tu incearca sa o lovesti tare cu pumnul.
Cand loveste, seful fereste mana. Se intoarce la grupul de muncitori cu mana indurerata.
- Ia zi ma, ce-a zis seful?
- A zis ca din cauza inteligentei…
- Ce-i aia?
- Fii atent, io imi pun mana pe fata si tu incearca sa o lovesti cu lopata…
"

"Politistul in muzeu. Din neatentie, da jos o vaza, care se sparge. Paznicul, palid, se apropie in fuga:
- Vai de mine, era o piesa care data de acum 3000 de ani.
- Ce m-am speriat, credeam ca am spart ceva no
"


"Culmea culmilor furatului: sa te dai si in judecata."

"Culmea furatului: sa-ti furi rufele de pe sarma."

"Culmea politiei: sa traga tramvaiul pe dreapta."

"Culmea fotbalului: sa deschizi frigiderul si sa strigi goool."

"Culmea zgarceniei: sa-ti dai ceasul in urma, ca sa faci economie de timp."

"La pediatru, tatal cu baietelul de un an:
- Domnu' doctor, sint foarte ingrijorat ! Copilul, pina la virsta asta, inca nu a deschis ochii !?....
- Dumneavoastra ar trebui sa-i deschideti ! Copilul este chinez
"

"Cum ii scoala Alba ca Zapada pe cei 7 pitici?
-Seven up!
"


"-Alo,Casa Poporului?
-Da.
-Cu poporul va rog.
"

"Puiul de miriapod vine alergand acasa si bate cu putere in usa:
- Tata,deschide!Ma urmareste o gaina!
- Imediat ,fiule!Stai sa-mi pun pantofii!
"








asta a fost pe azi...maine poate scriu mai devreme sa reuziti sa cititi...
                                    MULTUMESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu