marți, 6 decembrie 2011

SUNGLASSES(cum sa faci ochelari 3d, ochelari de soara...

   Buna, de mult n-am mai scris...nu pentru k nam putut, nu am vrut. Straniu sa zic asta eu are sunt obsedata de blogul asta?
1. E ultima lusa a semestrului si imi faceam mai des temele
2. Nici nu prea conectam internetul ca scriam cartea mea de groaza pe care o compun si aevam proiecte multe
3. M-am gandit sa ma intorc la realitate ca sa nu devin CRAZZY BLOG FAN
4. Azi am avut examen la alianta franceza si sambata trecuta test oral si trebuia sa ma pregatesc
   Dar nu mai conteaza pentru ca toata aceasta saptamana in fiecare zi vom ,studia' diferite tipuri de accesorii si daca gasesc pun si video cum sa le confectionezi sau sa le ornamentezi.
   Azi vorbim despre ochelari de soare
                                              COOL SUN GLASSES

ah ce-mi plac ochelarii cu diamante...mai ales in cantitatzi mari

j'adore Gbbana

culorile aprinse ies in evidentza


asta e forma mea preferata, fara taietur ala mijloc

din nou diamant mare si scump

nu-mi prea place forma asta...sunt unele persoane carora le sta, mie nu ...si nici matzelor bogate care-si cumpara deastea doar ca sa arate ca-s de firma dar nu le sta deloc


inca o forma pe care o ador, chiar mai mult decat precedenta...ochii de broasca sunt mishto



FUNNY GLASSES

neah ce design nereusit

lol, imi plac asha chestii da serios nu pricep cum gasesti drumu spre casa in ei


par asha de grei

se vede ca is platzi...dear fi asha mai cu forma ar fi mai bine

haha prikolu asta e vechi da mereu ma amuza

are si sticle la fiecare gaura


dai sta bine frate

COOL VIDEO

nu sunt sigura ca functioneaza dar ar trebuie...va mirati cum poate functiona daca e vorba doar de o colorare cu markeru, da nu vati intrebat de ce ocheloarii 3D sunt unu albastru si unulroshu? vorba nu e in grosimea sticlei sau altceva, e vorba in culoare daca stangul si dreptul vor privi prin culori diferite se va forma ceva de genu- stangu vede individual partea sa si dreptul tot......ADICA OCHII LUCREAZA SEPARAT!!!


puteti incerca sa faceti o forma din carton pentru sticle daca nu aveti ochelari destia ca el....chiar functioneaza impotriva soarelui


LoL, ma rad pentru ca el a spus ca sunt ,,emergency'' adica in caz critic cand nu ai ochelari si te salvei cu asta dar sa fim seriosi adica o pereche de ochelari cand iesim vara nu luam cu noi dar toate aceste lucruri ca sa facem ochelarii le purtam cu oi in geanta???      
:D

Ok astai tot nu mai am, sper ca v-au placut...acum pa caci treb sa ma uit la iCarly!!!
MULTUMESC









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu