sâmbătă, 26 noiembrie 2011

HAIRSTYLES

     saluuut!!! Asa imi place cand vine weekendul si cand pot sa ma culc la 12 noaptea si ma scol la 12 amiaza, cand sambata seara acasa ma uit la dvd film mancand cheeps si duminica seara la cinema ma uit la premiere film mancand popcorn...defapt nu, tot cheeps ca numi place popcornul!!!
   Dar cel mai mul imi place ca pot sta ore intregi pe net si va pot scri pe intregime, fara promisiuni ca voi continua..nustiu daca ati observat dar am inceput sa scriu foarte des, fac asta oricand cand prind sansa, prima pagina care o deschide e blogger, apoi odnoklassniki si apoi TPU... si ati observat ca v-am spus ca marti si joi am franceza si nu va pot scrie, pai v-am scris! pentru k am avut o ora libera in care am cutreerat netu pentru ca voi sa va puteti bucura de cele mai bune recomandari de filme,seriale,muzica,vedete... dar imi pare rau ca din nou am cate 10 vizionari pe zi, ma oare sufletul cand vad in unele zile ca am 7-8 vizitatori, va rog mult daca va place ce scriu spunetile si prietenilor vostri despre blog si spunetile sa spuna si prietenilor lor...
   OK, azi ca in fiecare weekend intram in lumea stilului si a modei....azi invatzam CUM SA NE FACEM COAFURI impletituri, cositze, aranjari si frizuri!!!
 

*** Inainte insa sa incep sa pun imagini si video vreau sa reamintesc ceea ca mama mea lucreaza la salonul de frumusetze LANGELES de pe Stefan cel mare 119, si daca cineva din voi rudele sau prietenii vostri au nevoie de o coafura, frizura,vopsire,aranjare,manichira,pedichiura,machiaj,cosmetologie sa ia telefonul sa sune la 21-00-77 si sa faca o programare!!! Deasemenea avem pachete de sarbatori (make-up, manichira, pedichira, coafura) sau PACHET DE NUNTA (manichiura, pedichiura, make-up, coafura, epilare) daca cunoasteti un cuplu care vrea sa se casatoreasca faceti-mi o favoare si ziceti vo ceva de bine despre Langeles....

      Daca cineva vrea sa ii dau o carte de vizita cu preturile si produsele sa ma opreasca la vreo pauza la scoala sa i-o dau.....
   pentru imagini cu cateva dintre modelele de make-up coafura sau manichira le gasiti pe 
                                                         www.langeles.md


Ok, acum ca am facut aceasta publicitate importanta putem incepe vizionarea...

cool nu, dar e lucrat asa nu curat, asa ,,flocos'' ma irita...e mai bine cand ai pe cineva sa ti-o faca


                                        
doamne e atat de usor si cool orice idiot ar putea sa faca toate astea! Si sunt asa diferite si arata minunat

Tineti minte (cei care m-au vazut) anul asta la 1 septembrie am venit la scoala cu parul in forma de bantik, iata o metoda mai usoara de al face (pentru ca eu atunci o ora am stat pe scaun ca sa mil faca)
asa mumos nu? tineti minte BANTURILE SUNT LA MODA!!!

NU RATATZI ASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

extraordinar, daca stiam nu imi taiam parul! vroiam o coafura cu par scurt si mi l-am taiat cand puteam avea frumusetzea asta pe cap!!! nu, serios e genial!!! RESPECT 


                                          

                                         
ce vreton cool sia facut la inceput, putea sa nu mai faca nimic doar sa lase bretonul si deja avea sa fie bine

Acum vreau sa va prezint o doamna care face experimente pa capul ficei sale...dar experimenrele ei sunt extrairdinare
o coafura minunata pentru fete de sarbatori




mmm ce frumos, ce minuni poti face cu parul


Cam atata pe plan video, acum pun cateva imagini
mda, practic cea mai usoara coafura din lume...ba da stiti cum se face?? : L


nu am pus-o la amuzante ca chiar imi place

WOW

ce va ziceam despre bantikuri???



LIKE IT , are cercuri de plastic inauntru carei tzin forma

Acum ceva mai FUNNY pentru ca asta e traditia blogului, dupa seriozitate vine o portie mare rasete
daca privesc din alt punct de vedere parca e o coada de peste


ce naiba, isi bate joc dedu?

o hai mai lasama parca si-a pus blana de veveritza in cap

nustiu, mie mi se pare prea exagerat, serios nu ii inteles pe cei care isi strica parul pentru o sarbatoare sau cu un scop e scurta durata...

nu va speriati, e evident ca a pus o pereche de ochelari sub nas si una pe frunte iar coafura...a luat si a invalatocit o perna in forma de inima cu par si amu poarto...

lolz, nu pricep care din ele e capra???


cred ca astai mai simpatic decat adevarata fatza

nustiu de ce l-am pus la amuzante, mie mi se pare super..



Asta a fost tot pe azi, sper ca v-a placut si nu uitati sa intrati maine pe All_is_Fine ca sa vedeti cele mai cool accesorii, si de unde le procuratzi!!!!!!
MULTZUMESC















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu