sâmbătă, 12 noiembrie 2011

TOP 60 TRENDS

   Bunaaa!!! mersi mult scumpelor ca intrati aici zilnic...inseamna mult pentru mine!!!
   Vreau sa va spun ca mi-a venit o idee geniala...luna asta nu e luna ,,fa singur'' pentru ca marog, nu se potriveste denumirea DAR E LUNA ,,GIRL TIME'' dar si luna publicitatii si  inca ceva nu e vorba de o luna...e noiembrie+ decembrie=♀♀♀ genial,nu? o, uneori am asa niste idei minunate!!!am observat ca de la o vreme scriu doar chestii pentru fetitze deci, de ce sa nu le ofer 2 luni pline?
   Vreau sa spun ca au fost probleme cu gasirea video-urilor cu tehnici de confectionare cu toate ca s-ar parea ca  plin netu de asa ceva...dar in schimb am ceva si mai bun, poate chiar mult mai bun UNIVERSUL VIDEO SI FOTO CU TRENDS!!! Azi vorbim despre moda, stiluri, haine...si la urma pentru ca va iubesk tare tare am o surpriza pentru cititoarele mele permanente...veti vedea!!!

  RECOMANDARE: Am sa incep cu niste video publicitare a celor 2 cele mai  iubite magazine de haine ale mele unde fac SHOPPING!!! serios, pentru interes m-am uitat acum prin garderopa mea si daca am vreo 5-6 piese vestimentare de la alte firme...
ce magazin minunat, cred ca jumate din garderopa mea e de acolo...magazinul copilariei mele...



nustiu de ce mereu in reclame se pun copii mici nu de 13-15 ani...

alte magazine nici nu se compara cu astea...calitatea materiei e pricina increderii si designul mereu e de ultima moda!!!

Acum am pentru voi TOP 50 TRENDS
sper sa aveti timp sa vedeti cele 50 de imagini pe care vi le-am pregatit...sa stiti ca m-am straduit foarte mooolt!!!
15 imagini- cool looks
10 imagini-cool shoes
10 imagini- cool dresses
5 imagini- ce n-as purta niciodata
10 imagini- funny stuff
10 imagini- mini dress

COOL LOOKS

atentie la incaltaminte


frumoasa, dra un pic prea deschisa


e stilul country (design in patratzele, jachete de jeans, palarii si cizme de cowboy)

TRENDS 



bluzele cu desene si inscriotii amuzante- visul americanilor



colorful






ce look-uri ideale pentru scoala...vreau totzi de la noi sa umble asa


culorile aprinse sunt tareee cool, mai ales sortii aia verzi...si se potrivesc cu machiajele colorate

COOL SHOES

balerinii...ce inventie geniala (si comoda)


Gucci 4ever!!!

mmm ce cool-itate

s-ar potrivi cu look-ul colorat si machiajul colorat (hei, stiu sa asortez lucrurile)

ghetele cu botul alb...un trend vesnic

sunt atat de frumosi, dar doamne sa imbraci asa ceva e pura sinucidere


COUNTRY

CE N-AS PURTA



prea deshes si doamne ce cabluc...

niciodata nu mi-au placut fustele lungi

ce naiba?

pantalonii largi sunt cool...dar prea lagi e o nebunie

FUNNT STUFF


fuu nas vrea sa incaltz asa ceva


mie-mi place

e COOL

cred ca in alta pozitie nu se poate aseza...



YAMIII




MINI DRESSES













ufff! asta a fost...ma doare deja mana...mersi mult pentru atentie, maine vin cu niste recomandari iar poimane intram in UNIVERSUL MANICHIURII


































































  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu