duminică, 20 noiembrie 2011

GENTUTZE (35 modele)


   Hello, ce mai faceti? la mie parca totui minunat, defapt trebuie sa imi fac tema la istorie acum dar din cand in cand deschid aceasta pagina care sta jos si mai scriu cate o propozitie. Azi tema noastra e GENTUTZE (trebuia sa fie si pantofi dar am vorbit deja de ei la tema COOL TRENDS)
   Azi din pacate am pentru voi doar imagini cu modele diferite de gentutze...
                                               gentutze cool- 10 imagini
                                               ruxacuri si genti de scoala- 10 imagini
                                               gentuze cu motive speciale- 5 imagini
                                               gentutze amuzante- 10 imagini

                            
                                 GENTUTZE COOL
mereu mi-au placut hainele si accesoriile cu steaguri


nustiu daca blana de zebra e adevarata dar daca ar fi, ar fi tare scumpa geanta! apropo de asta, ati mangaiat vreodata o zebra :0?


centile clasice cu diamante scumpe....se fura usor!!!

ce geanta dragutza de vara


asa tip de geanta e tare la moda acum...mai ales designul

daca vi se pare copilareasca, inseamna ca sora voastra are asa geanta si nu va da so purtati!!!

si din nou COLORFUL STYLE

SCHOOL BAGS
cei? pentru baietzi merge



nustiu daca voua va place, eu as veni cu asa geanta la scoala

va dati seama care e singurul motiv pentru care geanta asta e cool


si din nou inscriptiile funnysunt socotite cool

cred ca sunt cele mai frumoase din toate imaginile care leam pus, mai ales prima sparge gheatza!

wow, ore intregi as sta acasa sa citesc si a studiez toate imaginile

SpongeBob e cool pentru orice varsta

designul mi sa parut original

SPECIAL BAGS
TOURIST BAG

LAPTOP BAG

DOCUMENTS BAG

CLOTHES BAG

DOGS BAG

FUNNY BAGS
lolz, in complet intra aceasta geanta cu coaste un tricou cu intestine si un chipiu cu creieri

simplu si dragutz

NO COMENT!

la naiba cei grea geanta asta

stiti geanta asta de la dolce gabana nu am gasito la FUNNY BAGS...deci serios e in vanzare




astai punga

cu geanta asta numai in avion sa te duci


UFF! asta a fost tot, deati sti ce chin e sa cauti si sa publici atatea imagini...sper ca a meritat! maine sau mercuri (pentru ca mrti am franceza) vin cu niste recomandari de filme
MULTUMESC











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu