luni, 21 noiembrie 2011

recomandari de filme

   Buna, nustiu ce are blogger ca mesajul de ieri e un pic incalcit, unele lucruri nu sunt scrise si imaginile nu sunt in ordine corecta...ceva s-a intamplat sigur dar sa speram ca e vorba doar de neatentia mea si mesajul de azi va iesi normal...
   azi cum v-am promis ieri dau niste recomandari de filme, dar ca sa nu dau recomandari de filme din secolul trecut va dau trilere care au fost aratate toamna asta la Patria in ca ca ati ratat vreounul si nu stiti ce ati pierdut va scriu eu aici daca merita sa il descarcati sau daca ati facut bine ca nu l-ati privit.
    Deci, le numerotez dar asta NU inseamna ca sunt puse in top, doar asa ca sa stiu si eu cates...
                                                                  1.STRUMFII

2. PINGUINII DOMNULUI POPPER
ooo asta e marfa frate!!!

3. PAUL

4.PIRATII DIN CARAIBE 4

5.NU-TI FIE TEAMA DE INTUNERIC
un pic fara sens si chiar am vazut mai strasnice dar merita de vazut

Sorry acum nu mai am  timp sa mai pun trilere ca trebuie sa plec la bunicul meu sa-l felicit ca e ziua numelui sau Sf.Mihail, promit ca mercuri ori vineri continui si mai adaug cateva recmandari de seriale muzica mai stiu si eu...
MULTUMESC



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu