marți, 15 noiembrie 2011

FUNNY HATS

   Buna, statistica blogului din nou creste si ma intorc la fostul numar de 20 vizionari pe zi cand luna trecuta erau 7...va rog sa nu-mi tricati fericirea!!! Azi nu prea am tipm sa pun aici dealuri de video si nush ce...maine vedeti universul de manichiuri pe care inca nu vi l-am pus pentru ca nu aveam timp dar azi ne limitam cu cateva poze cu palarii haioase si cateva recomandari...




Sper ca v-au placut, nustiu daca umbla cineva cu asa ceva pe strada dar a iesit amuzant...

RECOMANDARE: vreau sa va recomand un site pe care am account de mult si nu-mi pare rau, poate la unii din voi am vorbit despre acest site dar celorlalti le recomand: cel mai bun site de intrebari si raspunsuri
www.tpu.ro
acolo tu dai intrebarea nu conteaza pentru o tema sau o informatie despre vre-un produs, poti sa intrebi unde se afla vre-un centru sau doar sa ceri parerea in privinta la ceva, deasenea poti raspunde altora si daca raspunsul tau e cel mai folositor primusti funditze adica mici recompense.
DISTREAZA-TE CU TPU!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu