sâmbătă, 19 noiembrie 2011

MANICURE STYLES

   Buna, e din nou weekend si sezonul All_is_fine incepe!!! in timplul saptamanii sunt foarte ocupata si asa cum se face ca laptop-ul mereu e la mama la servici iar eu nu pot sta prea mult acolo, nu va pot nici scri. Azi am sa fac un proiect la biologie sa scriu macar un )la fiecare din cartile mele (sunt doua) de groaza pe care le scriu pe comp.
   Apropo de asta cred ca pan la sfarsitul anului am sa o scot pe prima numita MIDNIGHT STORIES ,,Fantomele de la Glory School'' (midnight stories e denumirea colectiei, m-am inspirat de la Goosebumps)
   Acum sa vorbim de ale noastre, azi in sfarsit ne invatam sa ne facem manichiura....savurati aceste minunate video si poze...
aici invatam sa ingrijim unghiile si sa facem cea mai clasica si naturala manichiura...FRENCH


de la inceput cand am vazut ce neingrijit le face si cum sta stratul asa botzit pe ungihie mi-am ziis ca e absolut strasnic dar cand a inceput sa faca liniutzele alea negre parca e mai dragutz...


de la inceput cand am vazut imaginea mi s-a parut ca e greu a naibii, ca treb sa colorezi fiecare cerculetz...dar apoi mi-am dat seama ca e usor si dragutz


wow nici o data nu avea sa cred daca nu vedeam....cred ca a pus ceva in oja ca nu poate ea sa se usuce sa fie asa...hm,trebuie sa ma mai gandesc la asta


asa stickere pentru unghii se vand si la noi in magazine si sunt foarte ieftine, si te ajuta sa ai o manichiura perfecta fara mult efort...cred ca este cea mai bunai nventie pentru unghii


stiti ca monstruletul asta mic e la fel de popular ca smilek-urile? apropo de ele....




cred ca trebuia sa astepte sa se usuce portocaliul caci cu negrul ala deasupra parca nui lucrat curat, in rest totui bine


frumos da ce te enervezi cand pierzi vreo piatra


ce frumusete...serios ideea e buna si daca incape un cuvant intreg e tare funny (mai ales gandindune ce cuvinte se scriu in gazetele noastre de azi)
mii interesant poti face asa cu capu lui Voronin tapat pe unghie

Sper ca v-au placut video-urile pentru ca v-am pregatit cateva imagini cu manichiuri foarte frumoase...indicatii pentru ele cum se fac nu sunt dar daca va place mult vreo idee de manichiura cred ca veti gasi cum so aplicati pe unghiile voastre


toate cu un design diferit...foarte indraznetz

mmm delicios


problema la fizica: traiectoria unei albine este imapritita in 5 unghii in doua din care face cate o curba...intrebarea: cat de cool e manichiura asta luand in vedere ca imi place la nebunie?


Ai vreo dama? da am una de cruce pe inelar!!!

lolz funny dar cum sa faci asa ceva? la cel ca hestia cu gazeta? ar fi cool sa desenezi comics pe unghii

ACUM VA ROG ATENTIE
vreau sa dac o RECOMANDARE a unui salon de frumusete din Moldova...e vorba de LANGELES salonul de frumusete a scumpii mele mamici!!!

daca aveti nevoie de un machiaj de vreo manichiura sau pedichiura de vreo coafura sau chiar un complet de sarbatoare stiti deja unde sa apelati...la LANGELES pentru ca acolo e fabrica de frumusete pentru voi!
de calitate nici nu vorbim ea e mai mult ca perfecta iar designul frumos si neobisnuit e esential pentru LANGELES...

am sa va dau DATE DE CONTACT
telefon: 21-00-77
site: www.langeles.md
adresa: bd.Stefan cel Mare 119

multumesc pentru atentie sper ca va placut materialul nostru de azi, maine avem 2 teme GENTUTZE I PANTOFI!!! nu ratati!!!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu